Key Freak Startet 20.April.2010 Del på Facebook Startet 20.April.2010 (redigert) Jeg overtar min neste båt om tre uker, en Viksund 350. I fjor høst ble min gamle Scand Baltic forsøkt stjålet (ja, faktisk!). Dette har fått meg til å tenke på tyveri/innbruddssikring av min nye båt. Det er sikkert mange på BP som har alarm i båt, og som gjerne deler sine erfaringer med meg og andre. I mitt tilfelle blir det altså i en lukket båt. Redigert 20.April.2010 av Key Freak (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
nives Svart 20.April.2010 Del på Facebook Svart 20.April.2010 (redigert) Mulig du finner noen tips i denne tråden. Kommer sikkert fleire tips i løpet av kvelden. BP Alarmtråd Redigert 20.April.2010 av nives (see edit history) Sitér dette innlegget Erfaringen vokser proporsjonalt med antallet ødelagte apparater. I believe in only one thing: liberty, but I do not believe in liberty enough to want to force it upon anyone. – H. L. Mencken Link to post
ansgar Svart 20.April.2010 Del på Facebook Svart 20.April.2010 (redigert) Jeg bruker Redknows sin løsning. Fungerer 100% Link til Maritim Redigert 20.April.2010 av ansgar (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Key Freak Svart 20.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.April.2010 Ansgar, gikk det greit å installere løsningen fra Redknows? Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
Lodda Svart 20.April.2010 Del på Facebook Svart 20.April.2010 Sjekk denne annonsen om Redknows før du kjøper hos Maritim. Nei, jeg har ingen tilknytning til denne annonsen. Sitér dette innlegget http://www.helmar.no Link to post
Key Freak Svart 20.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.April.2010 Jeg fant Redknows Minifinder hos Maritim også. Den er billigere der, hvis det er det samme produktet. Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
Lodda Svart 20.April.2010 Del på Facebook Svart 20.April.2010 Jeg aner ikke, snublet bare over denne annonsen sekunder etter jeg hadde lest denne tråden... Sitér dette innlegget http://www.helmar.no Link to post
Sjøfalk Svart 20.April.2010 Del på Facebook Svart 20.April.2010 (redigert) Jeg har hatt Boatgard fra: Bilmiljø. Det er et svenskprodusert produkt som har fungert veldig bra for meg i flere år. Jeg har den koblet til radiosender via Guard systems. Da får jeg alarmer koblet til mobilen med ulike meldinger samt tracking via deres system. Alarmen kan selvsagt kobles til andre sendere og GPS sporing. Alarmen kobles til infrarøde sensorer og koblingssensorer på luker mm. Jeg har også motert startsperre. Mye av kostnaden ved alarm er knyttet til selve installasjonen + et eventuelt abonnement på sporing og alarmoverføring. Med mindre du er skipselektriker, anbefaler jeg fagfolk som driver med dette. Tore på bilmiljø er dyktig. Mvh Sjøfalk Redigert 20.April.2010 av Sjøfalk (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
spilli Svart 20.April.2010 Del på Facebook Svart 20.April.2010 (redigert) Jeg fant Redknows Minifinder hos Maritim også. Den er billigere der,[/quoteHei, Billigere der? Ser da faktisk ut som den koster 1,100,- mer hos Maritim en i annonsen det henvises til. Mvh. spilli Redigert 20.April.2010 av spilli (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
osa Svart 20.April.2010 Del på Facebook Svart 20.April.2010 ?????????????? Sitér dette innlegget Link to post
spilli Svart 20.April.2010 Del på Facebook Svart 20.April.2010 Hei. Beklager Så bare at den på finn hadde samme betegnelse som på Maritim, SBX 3. Var ikke klar over at Maritim hadde flere utgaver av denne typen: Mvh. spilli. Sitér dette innlegget Link to post
ansgar Svart 21.April.2010 Del på Facebook Svart 21.April.2010 gikk det greit å installere løsningen fra Redknows? Det gikk greit. Ingen problemer. Eneste er at jeg ikke har klart å skjule GPS antennen. Sitér dette innlegget Link to post
offpist Svart 21.April.2010 Del på Facebook Svart 21.April.2010 Jeg har DENNE, kjøpt på eBay i kina. Under 1000 kr inkl frakt og fungerer helt utmerket. Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 21.April.2010 Del på Facebook Svart 21.April.2010 Hva med SafeTracker som KNBF og NSSR tilbyr? http://knbf.no/safetracker.php Sitér dette innlegget Link to post
shaukaas Svart 22.April.2010 Del på Facebook Svart 22.April.2010 Jeg er meget fornøyd med alarmen! Ingen innbrudd i båten så langt. Et fantastisk produkt! Fra spøk til revolver: Enkel å installere, men er litt ustabil mtp akustisk tilbakemelding ved av/påslag, samt det hender at denne skruer seg selv på for å skremme gjestene... Sitér dette innlegget Link to post
Key Freak Svart 22.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.April.2010 Jeg er meget fornøyd med alarmen!Ingen innbrudd i båten så langt. Hvilken løsning har du? Jeg skjønner ikke helt hva du henviser til... Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
shaukaas Svart 23.April.2010 Del på Facebook Svart 23.April.2010 Redknows, who knows? Sitér dette innlegget Link to post
Tilde Svart 8.Februar.2015 Del på Facebook Svart 8.Februar.2015 Noen som vet om en rimelig ekstern gps-antenne fra ebay, dx, ailexpress, etc som passer rett inn i en RedKnows Minifinder? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.