Zach Startet 20.April.2010 Link til dette innlegget Startet 20.April.2010 Ertec sendte meg et prisoverslag på skyvedør til bakveggen i båten i fjor høst. Leveringstid 2 mndr. De lovte å sende måledokumenter. Purret etter 1 måned, og de lovte på nytt å sende. Purret etter enda 1 måned og de lovte på nytt. Etterlyst etter ytterligere 1 måned, men ingen respons. Har gitt opp Ertec. Noen som vet om andre produsernter av aluminiumsdører? Link to post
torleif Svart 20.April.2010 Link til dette innlegget Svart 20.April.2010 Hei du, jeg kjøpte komplett bakvegg ifra Namdal Glass og Fasade på Spillum ved Namsos da jeg resturerte en Nimbus 2700 ifjor. Veldig fornøyd med den, du kan se dører levert ifra dem på NB-8700 og -820 Link to post
Zach Svart 20.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.April.2010 (redigert) Prøve i fjor høst å få svar (pris) fra Namdal Glass og Fasade. Fikk ikke svar verken på e-post eller tlf. Vet ikke om de er oppegående? Redigert 20.April.2010 av Zach (see edit history) Link to post
eysteind Svart 21.April.2010 Link til dette innlegget Svart 21.April.2010 Har gode erfaringer fra ertec. Kjøpte en bakvegg og vindskjerm med dei for ca 5 år siden. Dvs. eg kjøpte faktisk 2! Den første ble feil, grunnet feil skisse av meg! Fikk da god pris på vegg nr 2.... Ble levert til rett tid og med god kvalitet. Fikk lekkasje rundt pakningene, og fikk da sendt oppover egnet fugemasse. Link to post
Zach Svart 22.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.April.2010 Jeg fikk kontakt med Namdal Glass og Fasade, og har fått et tilbud på bakdør. Bra! Link to post
Asbjørn2 Svart 28.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2012 Hva koster en bakvegg? Har dere noen eksempler? Link to post
M/S AIOLOS Svart 29.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 29.Desember.2012 (redigert) For min del kan jeg bare rose Ertec opp i skyene etter å ha blitt ivaretatt som kunde på beste måte. Mitt kjøp var en vindskjerm til Enes 25 som aldri hadde hatt noe før. Fikk til rett tid ny skjerm, eller fikk og fikk. Ble endel båtpenger av det . Dette er no jeg har fått utført nylig og har bare brukt mail i prosessen pga. hørselsproblemer. Redigert 29.Desember.2012 av M/S AIOLOS (see edit history) Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn