Smiley Startet 20.April.2010 Link til dette innlegget Startet 20.April.2010 Når man skal montere en slik kontrollboks så er det jo ikke den samme siden som blir liggende inn mot konsollen som det er ved montering ut mot skrogside på en god gammeldags båt med dekk og vindskjerm. Kan moderne kontrollbokser snu`s, eller er det egne typer til slikt bruk? Har kikket på endel nettbutikker, men har egentlig ikke blitt særlig mye klokere. Alle bilder viser stort sett bokser som monteres ut mot skrogside. Er det benevnelser jeg bør kikke etter her? Er på jakt etter en 9,9 hk til den nye RIB`n til ungene, og tenkte jeg skulle forberede meg litt i forhold til fjernkontroll osv. Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
Smiley Svart 3.Mai.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2010 Da er en "ny" Tohatsu 9,9 kjøpt inn. Tenkte jeg skulle kjøpe en rimelig kontrollboks på nettet. Ingen som kan tipse om det er forskjellige typer etter om den skal monteres mot skrogside, eller om den skal monteres mot styrekonsoll? Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
Bitteliten Svart 3.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2010 om du skal monterer på en RIB er det vel bare aktuelt å montere mot en styrekonsoll? Sitér dette innlegget Link to post
Smiley Svart 3.Mai.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2010 Jepp! Men jeg kan ikke skjønne annet enn at det er to forskjellige (speilvendte) kontrollbokser. Hvordan vet jeg at jeg bestiller en som skal monteres mot konsoll? Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
Sturee Svart 3.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2010 den maritim har til 1500 kan brukes mot begge sider, min er inn mot konsoll, mens kameraten min sin står mot siden. Sitér dette innlegget Link to post
Smiley Svart 3.Mai.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2010 Er det denne du mener? Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
Sturee Svart 3.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2010 (redigert) jepp har slik i hvit, det har kameraten min også. Min ble først hengt opp på siden av båten, klistremærket er opp ned, så den er blitt snudd etterpå. hvordan kan du spørre de på maritim om, de har hjulpet meg med masse, de har god service;) Redigert 3.Mai.2010 av NT503 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Smiley Svart 3.Mai.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2010 Flott! Takk for svar!! Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.