Jump to content

Kontrollboks gass/gir til RIB m/ styrekonsoll, hvilken?

Smiley

Recommended Posts

Når man skal montere en slik kontrollboks så er det jo ikke den samme siden som blir liggende inn mot konsollen som det er ved montering ut mot skrogside på en god gammeldags båt med dekk og vindskjerm. Kan moderne kontrollbokser snu`s, eller er det egne typer til slikt bruk? Har kikket på endel nettbutikker, men har egentlig ikke blitt særlig mye klokere. Alle bilder viser stort sett bokser som monteres ut mot skrogside. Er det benevnelser jeg bør kikke etter her? Er på jakt etter en 9,9 hk til den nye RIB`n til ungene, og tenkte jeg skulle forberede meg litt i forhold til fjernkontroll osv.

AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes!
Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!!

• 2 uker senere...

Da er en "ny" Tohatsu 9,9 kjøpt inn. Tenkte jeg skulle kjøpe en rimelig kontrollboks på nettet. Ingen som kan tipse om det er forskjellige typer etter om den skal monteres mot skrogside, eller om den skal monteres mot styrekonsoll?

AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes!
Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...