oyvindNO Startet 20.April.2010 Del på Facebook Startet 20.April.2010 Har akkurat skiftet trimcylinderene på VP 290 drevet mitt, men ikke koblet til hydraulikken enda. Skulle prøve om pumpen virket etter vinteren og la begge slangene fra pumpen ned i en bøtte og aktiverte pumpen. Den gikk i et brøkdel før den sluttet. Hører at releene går fortsatt, men ingen reaksjon fra pumpen. Kan det være en sikring som er gåen, eller er det en form for slangebruddsventil i pumpen som gjør at den må være tilkoblet motstand før den vil gå? Pumpen er av den nye typen og er ca 2-3 år gammel. Sitér dette innlegget Link to post
Gurba Svart 20.April.2010 Del på Facebook Svart 20.April.2010 Høres ikke ut som du har spenning til motoren.... mål og se. slangebruddsventil sitter det ikke i pumpa meg bekjent. Sitér dette innlegget Link to post
oyvindNO Svart 21.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.April.2010 Takk for tipset. Når jeg fikk kikket litt nærmere så viste det seg at det var en sikring som var på strømtilførselen (se bildet). Har aldri sett en sikring som ser slik ut. Viste seg ihvertfall at den var gåen. Noen som har noen gode alternativer til denne? Regner med at den ikke er den billigste å bytte ut hver gang den ryker. Er en original Volvo Penta på 55A. Sitér dette innlegget Link to post
Zach Svart 21.April.2010 Del på Facebook Svart 21.April.2010 https://www1.elfa.se/elfa3~no_no/b2b/init.d...item=33-233-63; Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.