Volvomekanikeren Startet 21.April.2010 Link til dette innlegget Startet 21.April.2010 Hellu Må snart tenke på og ta båtførerprøven og lurte på en del ting... Først kan jeg begynne og spørre om hvor i Bergen dere annbefaler meg og ta prøven, jo nermere sotra, jo bedre! Så lurte jeg på hva ett kurs vil koste med alle kostnader.. Hva er det jeg må lese mest på? Vet at fyr og landterner er viktigt, hva med navigering? Og til slutt, hva utstyr må jeg stå for sjøl? Passer? Gradskive? Forflyttningslinjal? Håper på gode svar! Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Retox_93 Svart 21.April.2010 Link til dette innlegget Svart 21.April.2010 ca 1500 koser et kurs, 2 ganger så prøve. Passer gradeskive og linjal kan du nok låne, men lurt å ha med seg alikavell. Vikeplikt, misvisning og deviasjon, Hvordan oppføre sæ på sjøen i det heile tatt. Det ligger en hau med oppgaver rundt forbi på netter som er lurt å ta :) Lykke til Sitér dette innlegget Link to post
Avsluttet_1 Svart 21.April.2010 Link til dette innlegget Svart 21.April.2010 Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Sitér dette innlegget Link to post
Hans-Petter Svart 21.April.2010 Link til dette innlegget Svart 21.April.2010 sotra bil og mc skole holder båtførerprøve kurs. Sitér dette innlegget Link to post
Avsluttet_1 Svart 21.April.2010 Link til dette innlegget Svart 21.April.2010 Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 21.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.April.2010 Takk for svar :) Men hvordan fungerer dette her? Må jeg lese og forberede meg, og nor jeg er klar tar jeg prøven, består jeg får jeg kortet i posten nor jeg har fylt 16, og vist jeg ikke består må jeg vente så og så lenge før jeg kan ta det igjen? Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Retox_93 Svart 21.April.2010 Link til dette innlegget Svart 21.April.2010 Vis du stryker så må du vente 2 uker får å ta den igjen.. Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 21.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.April.2010 Seff skal jeg lese Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Volvomekanikeren Svart 21.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.April.2010 Er maskinist på eldre kvaldfanger, så det skal nok ikke bli noe problem Kapteinen kan mye om alt mellom himmel og jord, og sjø er vell det han kan best! Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Volvomekanikeren Svart 21.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.April.2010 Komma deg ut på Bjorøyna utenfor bergen då, og lære meg litt Hehe Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Volvomekanikeren Svart 21.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.April.2010 Hehe, hadde ikke vært feil det Hvor bor du då? Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Volvomekanikeren Svart 21.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.April.2010 Det kan han vettu Får ta og komma ombord te deg en dag då Kunne vært en fin opplevelse hehe Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Volvomekanikeren Svart 21.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.April.2010 Har sjøkart over vestlandet, holder det! Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.