Bitteliten Startet 21.April.2010 Link til dette innlegget Startet 21.April.2010 Naturligvis gjør de det - men det virker liksom ikke slik. Har selv erfart med meg selv at når det ikke er noen rundt meg og det ikke ligger noen langs land eller på brygger som jeg forstyrrer med bøler så drar jeg på litt tidligere enn skiltene tilsier. I Mossesundet er det 5 knop til man har passert cellulosefabrikken, men hver dag obserer jeg her båter som drar på rett etter kanalen. Er det noe vits i det da? Er man mer utålmodig om våren? Eller har det ikke noe å si for de båteierne som får slått i stykker båten sin på våren - for det er så lenge til de skal bruke den? har vært på nippen til å be politiet ta en kontroll - men de har vel knapt båt å kjøre for tiden. Sitér dette innlegget Link to post
Avsluttet_1 Svart 21.April.2010 Link til dette innlegget Svart 21.April.2010 Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.