Kjell Svart 17.August.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.August.2004 Dette behøver ikke være mer sofistikert enn ei liste over de som kunne være interesserte. Tanken er ikke å spare noen lusne kroner i havneavgift. De er kun en forvinnende del av denne morroa uansett. Du mener altså slik jeg gjorde med plassen til Lars H. Jeg visste at han var borte, tok en telefon og, BINGO. Det var greit for han. Kjell Sitér dette innlegget Link to post
Sigurd Svart 17.August.2004 Link til dette innlegget Svart 17.August.2004 Du mener altså slik jeg gjorde med plassen til Lars H. Jeg visste at han var borte, tok en telefon og, BINGO. Det var greit for han. Kjell Ja, så enkelt. Du visste om mulig plass i Son. Nå har du enda to alternativer; Vrengen og bastard30000 i Holmestrand..................... Sitér dette innlegget Link to post
Frank v. Svart 18.August.2004 Link til dette innlegget Svart 18.August.2004 Kan også nevne at jeg kan låne ut plassen min gratis,båtplass i kil(Kragerø). Dette grunnet Havarert motor,er det innteressant ta kontakt på tlf 91165361. 3 og en halv meter bred.. mvh Frank v. Sitér dette innlegget Link to post
Kjell Svart 1.September.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.September.2004 Vet ikke om du har fått med deg denne tråden Lars H Kjell Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 1.September.2004 Link til dette innlegget Svart 1.September.2004 Vet ikke om du har fått med deg denne tråden Lars H Kjell Å, joda, leser det meste. Tilbyr gjerne plassen neste år også dersom noen skulle ha behov for det. Men, - skulle jeg måtte returnere før tiden, forventer jeg å få tilbake plassen promte! Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.