Jump to content

Overhaling av defekt starter

marioc

Recommended Posts

Heisann

Starter'n på min Sabb 2H har gått i stå :smiley:. Det er en Bosch-starter

Åpnet den i går og det var ikke et pent syn.

Børstebroen, fjærer og børsteholderne var gjennomrustet. Har hørt rykter om at ny starter koster altfor mye og søker derfor alternative løsninger.

Er det noen som vet om elektroverksteder i Oslo-området som påtar seg overhaling/reparasjon av slike startere? Hva kan man i såfall vente seg i pris?

Det er vel også mulig å reparere dette selv? Hvor får man i såfall tak i deler til starter'n?

Har noen peiling på om man kan få tak i en tilsvarende starter feks hos en bilopphøgger?

Mange takk

Prøv Fredrikstad Vikleverksted (hvis du ikke har tilsvarende hjemme hos deg).

Holdninger til å reparere gammelt - og priser - som i gamle dager.

Fikk målt/testet dynamoen, + 3 meter 20 mm kabel, + en del store kabelsko og + en tegning og + et lynkurs i hvordan jeg skulle koble - og alt sammen for 100,- kroner.

evenR4u

evenR4u • Som en virvelvind i 8 knop.

Prøv Fredrikstad Vikleverksted (hvis du ikke har tilsvarende hjemme hos deg).

Hei.

Ferien er over og det er litt ålreit og være tilbake. Har selv brukt Fredrikstad Vikleverksted noen ganger og de kan anbefales både på servicen og priser. For startere har jeg aldri betalt mer enn 1200 kr for totaloverhaling. Snakk med dem på tlf.69311590. Lykke til.

Mvh Heira :yesnod:

30 fots johnsonkrysser,et vannbestandig møbel.Ja ja så er atter en sesong over og vi starter opp med planlegging av kommende sesong. Båt er båt og vær er vær

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...