Andy2 Startet 23.April.2010 Link til dette innlegget Startet 23.April.2010 Hei! Jeg har i flere år brukt SeaJets bunnstoff (033), farve hvit, og er vel rimelig bra fornøyd med det. Men forleden dag kom det en tilbudsavis fra Maritim i posten, hvor de reklamerer for sitt eget selvpolerende bunnstoff til en langt rimeligere pris. Visstnok testvinner i Båtmagasinet i 2008. Mine spørsmål er derfor: 1) Hvilken erfaring har dere andre med Maritims bunnstoff. Jeg bruker hvit, og det er vel ikke den beste farven med tanke på groe... 2) Kan jeg påføre Maritims selvpolerenede utenpå SeaJet som ligger igjen fra tidligere år? På forhånd takk for gode svar :-) Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 23.April.2010 Link til dette innlegget Svart 23.April.2010 Har bare brukt Seajet og Biltema de siste årene, og det gror ikke noe mere enn annet bunnstoff. Bruker det gjerne igjen Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
Trond Iversen Svart 23.April.2010 Link til dette innlegget Svart 23.April.2010 ...maritims bunnstoff er Seajet 031..... Sitér dette innlegget Link to post
Andy2 Svart 23.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.April.2010 Biltema har vel ikke selvpolerende bunnstoff i hvitt? Mulig at det er 031 jeg har brukt før; i alle fall det vanligste og rimeligste hos Sea Jet. Sitér dette innlegget Link to post
sol Svart 23.April.2010 Link til dette innlegget Svart 23.April.2010 Brukt Maritim sitt i flere år.Meget bra Sitér dette innlegget Link to post
Vannlinjen Svart 23.April.2010 Link til dette innlegget Svart 23.April.2010 Brukte Seajet tidligere. Gikk over til Maritim pga pris. Er veldig fornøyd. Anbefales Sitér dette innlegget Link to post
ibizafan Svart 23.April.2010 Link til dette innlegget Svart 23.April.2010 seajet (grojet) dårlig bunnstoff går de og male noe anet oppa seajet foreksempel internasjonal micron selvpolerenende? Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
Sjeldenutpå Svart 24.April.2010 Link til dette innlegget Svart 24.April.2010 Etter å ha lest båt-del i vi menn, om testen utført av båtliv i løpet av 2009. Så blir det Jotun, sidan båten vår ligger nokre veker i slengen. Bruksmønster og bunnforhold er avgjørende for tilfreds-graden. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
rolf-eigil Svart 24.April.2010 Link til dette innlegget Svart 24.April.2010 Jeg legger bare på nytt bunnstoff hvert 3-4 år. Har bare brukt Seajet de siste 10 åra og vil fortsette med det, ingen groe. Da annser jeg det som bortkastet å prøve noe annet på bakgrunn av noe hundrelapper spart. Sitér dette innlegget Link to post
Gullfisk Svart 24.April.2010 Link til dette innlegget Svart 24.April.2010 Ligger ute hele året og har brukt begge deler. Merker ingen forskjell, og bruker Maritim sitt for tredje året nå. Sitér dette innlegget Link to post
Kaftein ØL Svart 24.April.2010 Link til dette innlegget Svart 24.April.2010 Jeg brukte maritim i fjor på seilbåten min og har brukt båten forholdsvis mye. Nå Hadde jeg den på land etter ca. ett år i vannet og det var ingen tegn til groe noe sted. Denne gangen la jeg bare på et tynt lag i vannlinjen og på kjølen så får vi se hvor mye groe det er om et par år. Tror ikke det stoffet er noe dårligere enn eks. seajet eller jotun. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.