Jump to content

Erfaring med Maritims bunnstoff kontra f.eks SeaJet?

Andy2

Recommended Posts

Hei!

Jeg har i flere år brukt SeaJets bunnstoff (033), farve hvit, og er vel rimelig bra fornøyd med det.

Men forleden dag kom det en tilbudsavis fra Maritim i posten, hvor de reklamerer for sitt eget selvpolerende bunnstoff til en langt rimeligere pris. Visstnok testvinner i Båtmagasinet i 2008.

Mine spørsmål er derfor:

1) Hvilken erfaring har dere andre med Maritims bunnstoff. Jeg bruker hvit, og det er vel ikke den beste farven med tanke på groe...

2) Kan jeg påføre Maritims selvpolerenede utenpå SeaJet som ligger igjen fra tidligere år?

På forhånd takk for gode svar :-)

Jeg brukte maritim i fjor på seilbåten min og har brukt båten forholdsvis mye. Nå Hadde jeg den på land etter ca. ett år i vannet og det var ingen tegn til groe noe sted. Denne gangen la jeg bare på et tynt lag i vannlinjen og på kjølen så får vi se hvor mye groe det er om et par år. Tror ikke det stoffet er noe dårligere enn eks. seajet eller jotun.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...