terron Startet 24.April.2010 Link til dette innlegget Startet 24.April.2010 Har drevet i båten med å felle inn/ned utstyr som ekkolodd og kartplotter. Imdlertid blir de da nødvendigvis noen sår/hull der hvor gamle braketter har vært montert. Små skruehull er enkle å dekke over med "hvite pyntekapper" til skruer, men hva gjør jeg med et par hull som er ca. like store som en giftering - trenger noen dekknapper/brikker. Noen som vet om noe som er egnet?? Sitér dette innlegget Link to post
Jens_P Svart 24.April.2010 Link til dette innlegget Svart 24.April.2010 Maritim ? Som disse under Innredning og beslag / Skruer på side 8 - 10? Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Volvomekanikeren Svart 24.April.2010 Link til dette innlegget Svart 24.April.2010 Ta en plate og hold/fest under hullet, så fyrer du nedi hullet med sikaflex til det nesten når toppen av flaten. nor dette tørker kan du spartle over, pusse, spartle, pusse & male! Så blir det bra, og du kan ikke se at det har vært hull der før! Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
horg Svart 24.April.2010 Link til dette innlegget Svart 24.April.2010 men hva gjør jeg med et par hull som er ca. like store som en giftering - trenger noen dekknapper/brikker. Noen som vet om noe som er egnet?? Nå vet jeg ikke hvor stor giftering du har Tenkt på slike "dekkbrikker" som en bruker til å dekke karmskruver ved festing av vinduer/dører, de er for 14mm hull. Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 24.April.2010 Link til dette innlegget Svart 24.April.2010 elfa Sitér dette innlegget Link to post
terron Svart 24.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.April.2010 (redigert) Alle disse blir for små, må nok være ca. 25 mm. i diameter. Men fant det jeg leter etter hos broderfolket; http://www.lbplast.se/index.html Noen som vet om noe tilsvarende her på berget?? Redigert 24.April.2010 av terron (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.