snurresprett Startet 24.April.2010 Link til dette innlegget Startet 24.April.2010 Har kjøpt e Nordkapp 17HT, men den mangler alt av puter både forran og bak.så de må jeg lage dersom noen av dere tilfeldigvis ikke har et komplett sett og selge meg??? hvordan lønner det seg og gå frem når man skal lage puter ? hvilke matrialer er best og bruke ? hvor får man kjøpt dette billigst i oslo området?? Farge ?? tjaa.... hvite eller grå?? Sitér dette innlegget Link to post
snurresprett Svart 25.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.April.2010 løfter denne litt ;) noen som kjenner noen som tilfeldigvis har et putesett liggende?? Sitér dette innlegget Link to post
Brodern Svart 25.April.2010 Link til dette innlegget Svart 25.April.2010 Det er jo lett å lage da. Bruk finerplate som du limer skumgummi på, og trekk med skai i ønsket farge som du limer fast med spraylim, og stifter/limer på undersiden. Du kan kjøpe tynn skumgummimadrass billig på jysk og ikea bla Du kan lage maler av papp først, da blir det mye lettere å få riktig fasong på finerplatene. Lag 3 puter til forpiggen og 2 puter bak, for eksempel Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
snurresprett Svart 25.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.April.2010 Mange takk brodern ! høres kanskje dumt ut, men jeg har en tendens til og gjøre ting alt for mer innviklet enn det egentlig er ;) hehe.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.