Jump to content

Gul misfarging etter bruk av Black Streak Remover.

Elmer

Recommended Posts

Tenkte i år at jeg skulle få fullstendig rene dolbord på båten,og gikk til innkjøp av Black Streak Remover på Biltema. Prøvde det på et område på baugen først. Første del gikk bra, prøvde et annet sted og fikk antydning til gul misfarging. Kom da på at jeg tror jeg også fikk slik misfarging av samme middel på forrige båt.

Ville ikke fortsette å bruke middelet.

Har andre samme erfaring?

Lurer også på hva det skyldes?

Ved bruk av Black Streak Remover, er det veldig viktig å skylle godt etterpå, gjerne med svakt såpevann. Slik stoppes "syreangrepet" Mulig en sitrus blanding har samme effekt som Black Streak Remover? Det gule er vel stort sett tørkede rester? Viktig ved all bruk av div renholdsremedier at de ikke får tørke, da blir det et H... å fjerne rester.

Om Zalo. Ein av de få ting Zalo ikke er brukbart til ombord er å fjerne sko,Dekkmerker. Ellers går Zalo utenpå de fleste av mange flasker med lurium som ligger og slenger ombord.

Redigert av nives (see edit history)

Erfaringen vokser proporsjonalt med antallet ødelagte apparater.

I believe in only one thing: liberty, but I do not believe in liberty enough to want to force it upon anyone.

– H. L. Mencken

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...