WhiteShark226 Startet 24.April.2010 Link til dette innlegget Startet 24.April.2010 (redigert) Hei, går snart til innkjøp av yamaha knop måler. På dette innstrumente er det også utak elektronisk bensinmåling. Men har bare den orginale yamaha bensintanken. Ossen skal jeg få en giver som kan skrus av og på ved påfylling av drivstoff ? Kan jeg evt bruke den vanlige manuelle måleren som er på tanken, tror vel ikke det ! (se bilde ) Hva skal jeg gjøre ? Redigert 24.April.2010 av Larsen123 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Nightlife Svart 25.April.2010 Link til dette innlegget Svart 25.April.2010 Vel, altså. De kobles vanligvis på slike tankmålere som du ser i fastmonterte tanker. I teorien kan du jo bare lage et hull i den tanken du har og sette en måler oppi, men i praksis regner jeg med at det er mer styr enn det å helle på tanken er verdt:) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.