hawthorne Startet 24.April.2010 Link til dette innlegget Startet 24.April.2010 Har en orginal (!) Garmin Bluechart G2 Vison brikke (2008, ikke 2009 som kan byttes gratis), som jeg kunne tenke meg å oppgradere. Men hva er prisen på en oppgradering? Finner det ingen steder. -Jørn Sitér dette innlegget Link to post
Kjellka Svart 24.April.2010 Link til dette innlegget Svart 24.April.2010 Send en forespørsel til Nautisk Forlag, ok folk å ha med å gjøre. http://www.nautisk.no/Nettbutikk/Elektroni...luechart-Garmin Sitér dette innlegget Link to post
trulsant Svart 24.April.2010 Link til dette innlegget Svart 24.April.2010 Mener å ha lest at det er 40% rabatt, eller 40% av nypris om en bytter inn en eldre brikke. Tror det stod noe om det på www.garmin.no Sitér dette innlegget Link to post
hawthorne Svart 24.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.April.2010 Ok, takk. Har sendt en e-post nå. Merkelig at dette ikke enkelt kan "shoppes" i nettbutikkene. For bil-gps er det jo superenkelt å oppdatere. Sitér dette innlegget Link to post
Andre74 Svart 24.April.2010 Link til dette innlegget Svart 24.April.2010 2009 brikke er det ingen som skal ha,da den ble indratt pga feil i kartene,har du en brikke det står mars08 eller juli 08 så får du gratis oppdatering ved å gå inn på belanor.no og følg anvisningen. Sitér dette innlegget Link to post
toholthe Svart 25.April.2010 Link til dette innlegget Svart 25.April.2010 Går det an å "oppgradere" til et annet omeråde om man foreksempel har flytta? T Sitér dette innlegget Link to post
Ojda Svart 25.April.2010 Link til dette innlegget Svart 25.April.2010 Går det an å "oppgradere" til et annet omeråde Det går iallfall hvis forhandleren gidder. Jeg oppgraderte fra et Bluechart (ikke Vision) til et G2 Vision over er annet område hos Seatronic i Moss. Jeg fikk refundert 40% ellerhvadetvar av nypris på gammel brikke, og kunne velge og vrake i dekningsområder ,og kartstørrelse. Men så har jeg ikke sett så mye negativt om kundeservicen til denne butikken da. Sitér dette innlegget Den som venter på noe godt kan gjerne vente litt til. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.