nimbussen Startet 24.April.2010 Del på Facebook Startet 24.April.2010 belgen bak på varmeveksleren på min volvo 40 presses av under fart ,varmeveksleren er rengjort så gjennomstrømmingen er god ,kjenner også att det kommer kjølevann på manifolden så den er kald ,noen andre som har hatt samme problemet noen gang Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 24.April.2010 Del på Facebook Svart 24.April.2010 Har etterstrammet og festet slangeklemmene på de. FÅr du den skikkelig innpå huset til varmeveksleren? ta av begge sider hvis det er en sylindrisk veksler og sjekk at røret stikker like langt ut på begge sider. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
nimbussen Svart 24.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.April.2010 veksleren er av den flate typen,begge slangeklemmene er godt skrudd til hadde ikke noe trøbbel med den i fjorsommer men etter sjøsetting i dag så ble den steinhard og sprang av under marsjfart vannalarmen ulte så jeg fikk stoppet og fann ut hva som var galt ,fikk den på igjen og det samme skjedde da også ,ikke noe som skjer når den går på tomgang Sitér dette innlegget Link to post
Gudrun Svart 24.April.2010 Del på Facebook Svart 24.April.2010 Vel det første som slår meg er at disse motorene har vel slitt med at eksosbendet gror til, eller? Kanskje kikke inn i eksosbendet og se om det er ok åpning til sjøvannet... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.