Olav2 Startet 16.August.2004 Link til dette innlegget Startet 16.August.2004 I tråd med "jeg fant jeg fant, trenger du det.."-tråden (som kanskje burde spikres på toppen) starter jeg herved en for motsatt tilfelle.... Jeg er på jakt etter ratt til snekka mi, type knaggratt i forsinket metall med eller uten treknagger, evt et vanlig treknaggratt i ikke alt for stor størrelse. vi blir nok enig om pris... Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 16.August.2004 Link til dette innlegget Svart 16.August.2004 Hei, ser du her rimelig fersk her . Poenget med 'Jeg fant, jeg fant.....' var IKKE å ha en salgstråd, men et tråd hvor det TIPSES om ting som er til salgs andre steder, spesielt annonser i avisene o l. Da skulle tråden brukes til å henvise medlemmene til muligheten. Hvis du SELV har noe til salgs, så er det bare å fyre løs en salgsannonse på markedsforumet, avd SALG (Husk pris i tittellinjen ). Og ønsker du noe å kjøpe, så er markedsforum, avd KJØP det riktige stedet, også for knaggratt . Fortsatt god sommer! Sitér dette innlegget Link to post
Olav2 Svart 16.August.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.August.2004 det er helt greit for meg om noen poster en link til sider der men har knaggratt til salgs :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.