topa Startet 24.April.2010 Link til dette innlegget Startet 24.April.2010 Jeg har en Scand Baltic 2006 og har kjøpt Simrad AP24 med RF300 rorføler. Er det noen her med samme båt som kan fortelle event . bilder av hvordan Scand har montert utstyret. Sitér dette innlegget Link to post
softice Svart 24.April.2010 Link til dette innlegget Svart 24.April.2010 Jeg har en Scand 32 Atlantic og den er monteret således efter billedet. Håber du kan se det. Med venlig sejler hilsen Jan Sitér dette innlegget Link to post
topa Svart 25.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.April.2010 Takk for bildet. Baltic og Atlantic veldig er forskjellige ser jeg nå. Min Baltic har ny rortype med rorstammen utenpå akterspeilet. Ved å sette rorføler bakfram så ser jeg en mulighet til å få denne montert. Ønsker flere tips Sitér dette innlegget Link to post
topa Svart 25.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.April.2010 jeg løfter denne. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.