GunR Startet 24.April.2010 Link til dette innlegget Startet 24.April.2010 Har en Selva 40hk outboard motor, den er lik en Yamaha 40hk, men mens Yamahaen i fjor hadde injection og mulighet for Nmea - kompatible instrument (skjønner dere hva jeg mener, dette er utenfor mitt kompetanseområde?), så er det visstnok bare vanlig analoge signaler fra min Selva med forgassere. Nå lurer jeg på om jeg kan fikse det så jeg kan bruke enten Nmea- muligheten i min nye Raymarine A50D, eller SeaTalk, for å lese av enkle motordata, som spenning, temp, antall timer. Finnes det en "boks" som kan settes mellom som kan lage om signalene? Nmea er å fortrekke, på grunn av kabling, men alle muligheter og tips mottas med med takk! Sitér dette innlegget Link to post
GeirT Svart 25.April.2010 Link til dette innlegget Svart 25.April.2010 Ser at Selva også lager/selger båter som er utstyrt med turteller, tankmålere etc. De må da ha løst dette. Kontakt dem og spør. www.selvamarine.com Eller importør i Norge Geir Sitér dette innlegget Geir Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.