btt Startet 25.April.2010 Link til dette innlegget Startet 25.April.2010 hei noen som har prøvet dreibart motorfeste ti jolle?? får kjøpr feste som står mellom motor å båt slik at en kan vri motoe når du tar den opp i snap daviter slik at motor kan stå på hele tiden selv om du vipper opp motor da viper du motor så den står lodd rett uansett..... Sitér dette innlegget Link to post
free Svart 25.April.2010 Link til dette innlegget Svart 25.April.2010 Har du en link til den dingsen? jeg har totakter så det går fint uten den dingsen men interessant er det jo. Sitér dette innlegget Link to post
btt Svart 25.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.April.2010 det har jeg også men du lar vel ikke motor stå på båten år du vrien opp båten Sitér dette innlegget Link to post
free Svart 25.April.2010 Link til dette innlegget Svart 25.April.2010 Klart jeg gjør det, hvorfor skulle jeg ta den av? Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 25.April.2010 Link til dette innlegget Svart 25.April.2010 med snap daviter vil aldri gummibåten komme høyt nok opp til at motor ikkje tar i badeplatform om den har slik feste... det er ikkje så langt fra motorfestet og ned til plattform vel? Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
btt Svart 26.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.April.2010 ja det hadde jeg ikke tenkt på ... skal måle det å se jeg.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.