Hobby 430 Sport Startet 26.April.2010 Link til dette innlegget Startet 26.April.2010 Er de noen som vet om de er startere som feks har stått i en bil som passer BMC 1,8? Billigere og kjøpe brukt på bilopphuggeren en og kjøpe org nytt! Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
Bartesam Svart 26.April.2010 Link til dette innlegget Svart 26.April.2010 (redigert) Må jo finne ut hvilke biler denne motoren satt i, og så dra på hoggeren. Problemet er jo at engelsk bilindustri gikk på ræva stort sett for 30 år siden, så det kan jo bli et problem å finne en starter i det hele tatt. Det var vel stort sett Lucas startere disse motorene kom med. Mulig at Bosch har en ekvivalent som kunne passe? Er den så dårlig at den ikke lar seg redde Redigert 26.April.2010 av Bartesam (see edit history) Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
Hobby 430 Sport Svart 26.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.April.2010 Ja de var de da, noen som vet om de finnes startmotor som passer fra noe over på BMC?? Den gammle har vært under saltvann i noen mnd ser de ut til. og etter båten blei lenset blei den bare stående der uten og blir rengjort for salt, så kabelskoen på inslaget brant av når den skulle startes men er jo ikkje min båt da, er bare mekanikeren Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
S/Y Ørnen Svart 26.April.2010 Link til dette innlegget Svart 26.April.2010 (redigert) her finner du delehåndboka tll BMC, mulig du kan finne noe hjelp der, finner du typen er det lettere å finne erstatningsdelen: Deler BMC KD Trading Marin har masse deler til BMC, fant startmotor til en annen BMC diesel der, sjekk KD Trading Marin i Bergen Redigert 26.April.2010 av ´Ørnen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
S/Y Ørnen Svart 26.April.2010 Link til dette innlegget Svart 26.April.2010 her er to startmotorer å velge mellom: BMC startmotor1 og neste BMC start 2 (jada jeg skal skaffe meg et liv istedet for å surfe på webben hele tida ) Sitér dette innlegget Link to post
Sneila Svart 26.April.2010 Link til dette innlegget Svart 26.April.2010 Sjekk med Økonomideler i Sarpsborg. De skaffer det meste til engelske motorer. Jeg sjekket med byttestarter til min, en Lucas til Perkins. Ikke noe problem det. Mekonomen kunne faktisk også skaffe byttemotor. Sitér dette innlegget Link to post
hegra Svart 26.April.2010 Link til dette innlegget Svart 26.April.2010 Sneila : Sjekk med Økonomideler i Sarpsborg.Og her er nettsida:økonomideler Den starteren skaffer de helt sikkert. Utrolig mye rart av andre ting også. Bondens Maritim dette. Sitér dette innlegget Link to post
Eppa Svart 26.April.2010 Link til dette innlegget Svart 26.April.2010 Snakk med Nylund Bilelektriske i Stavanger. De selger overhalte startere. Jeg kjøpte "ny" starter til min BMC 1,5l der for noen år siden. En liten svipptur over Boknafjorden så er du der. De holder til rett ved Strømsbrua. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.