Elthe Startet 26.April.2010 Link til dette innlegget Startet 26.April.2010 Hei, jeg lurer på hvor man finner chassinummeret/byggenummeret på en maxi 77. Noen som har en vet hvor? På forhånd takk Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 26.April.2010 Link til dette innlegget Svart 26.April.2010 (redigert) *Slettet* Sorry tenkte feil .. Redigert 26.April.2010 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 26.April.2010 Link til dette innlegget Svart 26.April.2010 finnes vel ikkje på eldre båter... HIN kode står vel utvendig bak på de som har det....? Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Mulligan Svart 26.April.2010 Link til dette innlegget Svart 26.April.2010 (redigert) Pleier å stå på hver side av nedgangen til hytta. En annen ting Har du kun klassemerke og et tall i seilet, altså ikkenoen N eller NOR, så er det det nummeret som står i seilet. Redigert 26.April.2010 av Mulligan (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Stein-Erik Svart 26.April.2010 Link til dette innlegget Svart 26.April.2010 (redigert) Hei! Står på styrbord side av skroget helt bak, oppunder fenderlisten. Gravert inn i gelcoaten. Men ikke på de eldste båtene. Seilnummer = produksjonsnummer (om den fremdeles har noen av de gamle seilene!) SE Redigert 26.April.2010 av Stein-Erik (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
sveini 95 Svart 1.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2011 Hei! Står på styrbord side av skroget helt bak, oppunder fenderlisten. Gravert inn i gelcoaten. Men ikke på de eldste båtene. Seilnummer = produksjonsnummer (om den fremdeles har noen av de gamle seilene!) SE hei eg lurer på det samme å har funnet disse nummerene... eg vett at båten er bygget i 1974 så hva er mitt chassinummer? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.