Jump to content

Endelig min første båt - Marex Friendship 32.

Kjellemann

Recommended Posts

:confused:

Jeg er for tiden en kjempeglad mann. Har nettopp kjøpt min aller første båt. En 20 år gammel drøm er gått i oppfyllelse -  den som venter på noe godt.........

Drømmebåten min har lenge vært en Marex Friendship 32, men det har vært veldig vanskelig å få fatt i en som fylte kravene. Men for ikke lenge siden, da fant vi en som var "midt i blinken".

Litt utenom sesongen kanskje - tatt fine været i betraktning. Men vi har heldigvis en ukes ferie til gode i midten av september. Så vi satser på en fin høst vi. Uansett tar vi en tur - må jo bare bruke båten så mye som mulig!

Er det noen som har Marex Friendship og som har noen gode råd til en nybakt eier av en ????

Jeg og min familie synes iallefall det er drømmebåten - en vakker plastsnekke av rang!

Hadde vært gøy å høre fra noen som har erfaring fra samme båt!

Hilsen en stolt Marex eier!      

Hei Kjellemann.

Gratulerer med Friendship'en din, Norges vakreste snekke!

Jeg er også den stolte eier av en Marex Friendship 32:

Bilde.

Kjøpte denne høsten 1999 og blir bare mer og mer fornøyd.

Har siden anskaffelsen 'shinet' opp akterkabinen samt skilt av forpiggen med skott og dør til separat sovekabin.

Mer info om skuta finner du i Erfaringsdatbasen https://baatplassen.no/i/baatdb.pl?db=d...&view_records=1

Ta bare kontakt om det er noe du lurer på.

Rolf

som trives best med Sommer, Sol og Sørland

"Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" 

Roald Amundsen

:eek:

Jeg er for tiden en kjempeglad mann. Har nettopp kjøpt min aller første båt. En 20 år gammel drøm er gått i oppfyllelse -  den som venter på noe godt.........

Hilsen en stolt Marex eier!      

Gratulerer med ny båt Kjellemann!!!

Er det lov å spørre om hva en slik ligger på i pris, og hva du måtte ut med?

Kjell

Gratulerer og velkommen i snekkegjengen.  :confused:

Har selv en Elvaro 30 som jeg nylig har kjøpt og er foreløbig kjempefornøyd med god plass og sånn passe fart.

Et godt råd! Husk hekkbølgene dine. Marexen drar opp mye hekksjø!

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

:confused:

Heisann allesammen!

Takk for mange flotte velkomsthilsener; her føles det godt å være!!!!!

Som ny båteier er det spesielt godt å ha et slikt forum; både for å spørre andre erfarne båteiere til råds, utveksle erfaringer m.m.

Jeg kommer nok til å bruke forumet flittig og gleder meg til å bli bedre kjent med dere.

Ha en fin kveld videre.

Snakkes.

Hilsen

Kjellemann

:blush:  

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...