Jump to content

Endelig min første båt - Marex Friendship 32.

Kjellemann

Recommended Posts

:confused:

Jeg er for tiden en kjempeglad mann. Har nettopp kjøpt min aller første båt. En 20 år gammel drøm er gått i oppfyllelse -  den som venter på noe godt.........

Drømmebåten min har lenge vært en Marex Friendship 32, men det har vært veldig vanskelig å få fatt i en som fylte kravene. Men for ikke lenge siden, da fant vi en som var "midt i blinken".

Litt utenom sesongen kanskje - tatt fine været i betraktning. Men vi har heldigvis en ukes ferie til gode i midten av september. Så vi satser på en fin høst vi. Uansett tar vi en tur - må jo bare bruke båten så mye som mulig!

Er det noen som har Marex Friendship og som har noen gode råd til en nybakt eier av en ????

Jeg og min familie synes iallefall det er drømmebåten - en vakker plastsnekke av rang!

Hadde vært gøy å høre fra noen som har erfaring fra samme båt!

Hilsen en stolt Marex eier!      

Hei Kjellemann.

Gratulerer med Friendship'en din, Norges vakreste snekke!

Jeg er også den stolte eier av en Marex Friendship 32:

Bilde.

Kjøpte denne høsten 1999 og blir bare mer og mer fornøyd.

Har siden anskaffelsen 'shinet' opp akterkabinen samt skilt av forpiggen med skott og dør til separat sovekabin.

Mer info om skuta finner du i Erfaringsdatbasen https://baatplassen.no/i/baatdb.pl?db=d...&view_records=1

Ta bare kontakt om det er noe du lurer på.

Rolf

som trives best med Sommer, Sol og Sørland

"Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" 

Roald Amundsen

:confused:

Heisann allesammen!

Takk for mange flotte velkomsthilsener; her føles det godt å være!!!!!

Som ny båteier er det spesielt godt å ha et slikt forum; både for å spørre andre erfarne båteiere til råds, utveksle erfaringer m.m.

Jeg kommer nok til å bruke forumet flittig og gleder meg til å bli bedre kjent med dere.

Ha en fin kveld videre.

Snakkes.

Hilsen

Kjellemann

:blush:  

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...