Kjellemann Startet 16.August.2004 Link til dette innlegget Startet 16.August.2004 Jeg er for tiden en kjempeglad mann. Har nettopp kjøpt min aller første båt. En 20 år gammel drøm er gått i oppfyllelse - den som venter på noe godt......... Drømmebåten min har lenge vært en Marex Friendship 32, men det har vært veldig vanskelig å få fatt i en som fylte kravene. Men for ikke lenge siden, da fant vi en som var "midt i blinken". Litt utenom sesongen kanskje - tatt fine været i betraktning. Men vi har heldigvis en ukes ferie til gode i midten av september. Så vi satser på en fin høst vi. Uansett tar vi en tur - må jo bare bruke båten så mye som mulig! Er det noen som har Marex Friendship og som har noen gode råd til en nybakt eier av en ???? Jeg og min familie synes iallefall det er drømmebåten - en vakker plastsnekke av rang! Hadde vært gøy å høre fra noen som har erfaring fra samme båt! Hilsen en stolt Marex eier! Sitér dette innlegget Link to post
Radioinspektøren Svart 16.August.2004 Link til dette innlegget Svart 16.August.2004 Gratulerer !!!! Velkommen på sjøen og tillykke som skipsreder ! Sitér dette innlegget Mvh Lars Røksund Radioinspektør Telenor Kystradio Link to post
jorhei Svart 16.August.2004 Link til dette innlegget Svart 16.August.2004 Gratulerer så mye!!! Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
SeaMaster175 Svart 16.August.2004 Link til dette innlegget Svart 16.August.2004 Gratulerer med ny og fin båt. Du må huske å legge den inn i erferaningsdatabasen da Sitér dette innlegget Link to post
KOB Svart 16.August.2004 Link til dette innlegget Svart 16.August.2004 Det ligger en i erfaringsdatabasen allerede. Kanskje du finner noe interessant der, eller en båtkollega du kan utveksle synspunkter og erfaringer med? Klarer ikke å linke direkte dit..... PS. Gratulerer med ny båt. Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
Baywatch Svart 16.August.2004 Link til dette innlegget Svart 16.August.2004 Tidløs og flott storsnekke du har fått deg der! Lykke til med den! Cand. noe, som forhåpentligvis ikke må vente 20 år på drømmebåten. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 16.August.2004 Link til dette innlegget Svart 16.August.2004 Gratulerer med ny båt. Dette er jo nesten et skip. Marex er jo kjent for god kvalitet. Lykke til! Sitér dette innlegget Link to post
Rolf Svart 16.August.2004 Link til dette innlegget Svart 16.August.2004 Hei Kjellemann. Gratulerer med Friendship'en din, Norges vakreste snekke! Jeg er også den stolte eier av en Marex Friendship 32: . Kjøpte denne høsten 1999 og blir bare mer og mer fornøyd. Har siden anskaffelsen 'shinet' opp akterkabinen samt skilt av forpiggen med skott og dør til separat sovekabin. Mer info om skuta finner du i Erfaringsdatbasen https://baatplassen.no/i/baatdb.pl?db=d...&view_records=1 Ta bare kontakt om det er noe du lurer på. Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
Kjell Svart 17.August.2004 Link til dette innlegget Svart 17.August.2004 Jeg er for tiden en kjempeglad mann. Har nettopp kjøpt min aller første båt. En 20 år gammel drøm er gått i oppfyllelse - den som venter på noe godt......... Hilsen en stolt Marex eier! Gratulerer med ny båt Kjellemann!!! Er det lov å spørre om hva en slik ligger på i pris, og hva du måtte ut med? Kjell Sitér dette innlegget Link to post
Marwin Svart 17.August.2004 Link til dette innlegget Svart 17.August.2004 Grattis med flott båt, og velkommen i dette forumet Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
GOE Svart 17.August.2004 Link til dette innlegget Svart 17.August.2004 Gratulerer med ny flott båt. Håper høsten blir fin slik at dere får fine turer med den nå på sen sommeren og høsten. Sitér dette innlegget Aldri en dag uten båt. Medlem KNBF. NSSR. Båten reg. i Skipsregisteret og Småbåtregisteret Link to post
Astor Svart 17.August.2004 Link til dette innlegget Svart 17.August.2004 Gratulerer og velkommen i snekkegjengen. Har selv en Elvaro 30 som jeg nylig har kjøpt og er foreløbig kjempefornøyd med god plass og sånn passe fart. Et godt råd! Husk hekkbølgene dine. Marexen drar opp mye hekksjø! Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Kjellemann Svart 17.August.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.August.2004 Heisann allesammen! Takk for mange flotte velkomsthilsener; her føles det godt å være!!!!! Som ny båteier er det spesielt godt å ha et slikt forum; både for å spørre andre erfarne båteiere til råds, utveksle erfaringer m.m. Jeg kommer nok til å bruke forumet flittig og gleder meg til å bli bedre kjent med dere. Ha en fin kveld videre. Snakkes. Hilsen Kjellemann Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.