Jump to content

Kjøp av volvo penta foldepropell i Sverige,kan det være noe ?

Bostrøm

Recommended Posts

Hei !!

Er det noen som har erfaring med å handle båtutstyr i mitt tilfelle volvo penta 3 bladet foldepropell i Sverige ???? :crazy: En slik propell ligger på rundt kr.16.000,- i Norge.

I forhold til kronekurs og slippe tolla så må vel det svare seg !!???? I så fall er det noen her i forumet som kunne vært behjelpelig med noen volvo penta forhandlere i nærheten av Strømstad og sørover ????

Jeg betalte 11.500 for en trebladet foldepropell ( til en 31 foter)

Men nå ser jeg jammen at Drevia har satt ned prisene fra i fjor . De selger samme prop. for 11.845 SEK. Kjøper du derfra trekker de fra svensk moms, men du må betale norsk mva. Det er ikke toll på prop. fra Sverige. ( men det kan jo hende at Ringstad har satt ned prisen også)

Hei,igjen og takk for svar !!

Jeg har nylig kjøpt meg en Bavaria 32C ( Mod 04.) Det er en fast 2 bladet propell og har hørt at en volvo 3 bl. folde vil gjøre susen....... Har sendt en mail til firma R. Ringstad i Fr. Stad om info på pris og stigningsr. på propell og eventuelt leveringstid. Tror det skal være en stigning på 14x10 ?????

Men den prisen du oppgir på 11.500,- i fjor er jo å leve med. Det kan jo ikke være så langt unna størrelse på propell som jeg trenger på min båt.... Det er jo viktig å få rett stigningsgrad på bladene.

Kan du se prisene direkte på nettet fra hjemmesiden til Drevia i Lysekil ???

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...