Nidelv 28 Søgne Startet 26.April.2010 Link til dette innlegget Startet 26.April.2010 Hva holder best, er best ? med eller uten beis/olje? Eller er det greit å ha det naturlig uten noenting? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 26.April.2010 Link til dette innlegget Svart 26.April.2010 ha det naturlig. rens med golden teak nr 1. olje blir glatt når det er vått eller du har våte føtter og all møkka i eksosen fester seg i oljen. Sitér dette innlegget Link to post
Nidelv 28 Søgne Svart 26.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.April.2010 Thanks, lakk er ikke bra? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 26.April.2010 Link til dette innlegget Svart 26.April.2010 veldig glatt når våte føtter skal få feste en vakket badedag. Dessuten flasser det etter en tid ettersom teaken er feit. Jeg liker teaken naturlig jeg Med golden teak cleaner (bruk bare denne - ikke brightner) er det enkelt å holde rent og pent. Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 26.April.2010 Link til dette innlegget Svart 26.April.2010 Hadde teak spiler på forrige båt, prøvde det meste. Det endte opp med ren teak og vasking med grønnsåpe. Ble tryggere å gå på da ren teak ikke glatt når den var fuktig. Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
strawberry Svart 26.April.2010 Link til dette innlegget Svart 26.April.2010 Hei! Ren teak! Bruker HEMPEL`S TEAK CLEANER 67543 hver vår. Vanner med ferskvann, strør på pulveret, koster grundig med grisebust kost, lar det stå ca 20 minutter for deretter og spyle koste og skylle GRUNDIG etterpå! Teaken blir nesten som ny. Gylden og fin, når den er våt, -og ikke minst sklisikker! Hvis nødvendig, gjenta en gang i løpet av sesongen. Enkelt og meget bra etter KISS-prinsippet! (Keep It Simple Stupid!) Mvh. Strawberry Sitér dette innlegget Samme hvor jeg er, bare jeg er i båten! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.