Jump to content

Har årets båtsalg startet?

Eureka

Recommended Posts

Er det bare her på baatplassen at båtsesongen har startet? Hvordan er det med båtsalget og omsetning av nye og brukte båter? Og når starter dette for fult?

Er det spådd ett år med mye salg eller er det fortsatt forsiktighet etter finanskrisen?

Har selv en båt til salgs på finn, og til nå har det vært relativt labert, kun en som trodde han skulle få båten til spottpris...

Hvilket inntrykk har dere?

Ja, det er nettopp en daycruiser jeg skal selge. Uttern d55 tdi. Er jo en del D55 på markedet, men igrunn, og heldigvis ikke, så mange tdi'er. Så det blir spennede å se hva som skjer fremover. Får håpe på litt godvær fremover så "folk" begynner å tenke "båt" igjen etter er en lang og kald vinter.

Heldigvis ikke tvingende nødvendig å selge båten nå, så jeg har god tid. Venter heller en måned eller to på å selge til min pris, enn selge i all hast til lav pris.. :)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...