Guest obrun Startet 17.August.2004 Link til dette innlegget Startet 17.August.2004 Jeg har en gammel båt hvor trekket på innsiden av skroget i kabinen er blitt missfarget. Det set ikke ut sil at det er fuktighet som har gitt missfargingen. Hørte at det gikk an å male trekket med oljemaling, men jeg er litt usikker på om det vil medføre at trekket ikke "puster" eller slipper ut kondens/fuktighet. Er det noen som har en anbefaling ift å behandle dette trekket? Sitér dette innlegget Link to post
Kjell Svart 17.August.2004 Link til dette innlegget Svart 17.August.2004 Vil anbefale deg å kjøpe nytt trekk. Tror ikke det koster all verden og du blir nok mest fornøyd på sikt. Det vil helt klart bli det peneste også. Hvis du maler trekket nå, tenk hvordan du evt. vil komme til å gå å irritere deg over at du ikke byttet det ut i steden. Mine foreldre byttet ut trekket i snekka si og det ble veldig pent. Se eks. på dette bildet, http://www.borgsjo.no/photogallery/Wallas.jpg Selv om det opprinnelig er et bilde av Wallas'n i båten, så ser du trekket på veggen. Kjell Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 17.August.2004 Link til dette innlegget Svart 17.August.2004 Ikke mal!!! Dette var gjort i min forrige båt og det var ikke fint. Bytt trekket. Med demontering og liming er dette gjort på et par dager. Har gjort dette nå i tre snekker. Skottbeklednings kjøper du billigst på www.titanduk.no Her koster det ca. 50kr/m Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.