ulysses Svart 14.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2010 Nja - ved Færder blir det veldig krapp sjø. Les Norske Los om området Hvaler Svenner så ser du at det er et område som varsles for farlige bølger. Ikke at de blir 28 meter - men de kommer fra mange kanter og er krappe. Det kan jeg skrive under på. Vi rundet Tristein sør for Færder ved 12-tiden på Lørdag. Langs Bolærne på vei sørover var det en del sjø, men mer dønninger. Nede ved Færder, hadde strøm og bølger som gikk i hver sin retning bygget opp sjø som var veldig krapp og en del ganske høye/bratte bølger. Kombinert med kuling var det en slitsom opplevelse. Men da vi kom innenfor Bolærne roet det seg og vi fikk en mer behagelig seilas opp til mål. Det holdt til en 5.plass i klassen (og premie), som vi er godt fornøyde med. Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 1.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2010 Er det noen som bor eller er i nærheten av KNS kontorer i Huk Aveny 1 av og til. Jeg skulle gjerne hatt hjelp til å få hentet en premie fra Færdern 2010. Noen som kan hjelpe meg? Sitér dette innlegget Link to post
egilwh Svart 1.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2010 Jeg kan godt forsøke å hjelpe... jeg skal ogs tlfeldigvis nedover til Risør på lørdag for å se på en båt... Sitér dette innlegget -----------------------------------------------------------------------------------Engelsk bil og trebåt..... sertifisert utilregnelig!Fritidsklubb for voksne gubber - http://blogg.cdd.no - aka Gubbeklubben - Wiksten Trebåtklubb: http://wikstenklubben.no----------------------------------------------------------------------------------- Link to post
Allan E Svart 1.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2010 Hei og takker så mye. Premien må hentes på KNS. Klasser er Tur3 og det var en 5. premie. Dette er adressen. Kongelig Norsk Seilforening Huk Aveny 1 0287 Oslo Telefon: 23 27 56 00 Åpningstiden er fra 830-1600 Hilsen Allan Eika mob. 905 22 361 Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 4.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2010 Tusen Takk Egilwh. Nå står den pent ved siden av forrige premie. Du får si ifra hvis det er noe som jeg kan gjøre for deg. Men det var synd at vi ikke traff hverandre, det var middagsfiske etter makrell til en med ikke så spreke tenner som stod på programmet. Takk igjen Hilsen Allan Sitér dette innlegget Link to post
HCO Svart 8.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2010 Hei, Allan. Legger du ut et bilde av premien, som jeg kan printe ut og sette på peishylla...? H.C. Sitér dette innlegget /HCO H.C.'s seilbåtblogg Link to post
Allan E Svart 9.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2010 Hei, skal prøve på det etter ferien. Men nå går jeg ut på 3 ukers ferie først. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.