johnson_90 Startet 27.April.2010 Del på Facebook Startet 27.April.2010 Er det noen som kan forklare meg hvordan/hvor jeg fyller på olje. Trim/tilt motoren lekker litt olje (på tredje året,så det er ikke så mye det er snakk ok). Har forstått det slik at det er en svakhet på disse motorene og en relativt kostabr affære å fikse.derfor har jeg tenkt å etterfylle så langt det går. Takker hjertlig for alle svar. Sitér dette innlegget Link to post
johnson_90 Svart 29.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.April.2010 ingen forslag ? Sitér dette innlegget Link to post
johnson_90 Svart 30.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.April.2010 (redigert) prøver igjen. Redigert 30.April.2010 av johnson_90 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
SvartRøyk Svart 30.April.2010 Del på Facebook Svart 30.April.2010 Hvis man ikke vet nøyaktig kan man gjøre følgende som gjelder for mange andre: - Tilt motoren opp på maks (da er mesteparten av oljen i sylinder og noe i reservoar). - Åpne oljepåfyllingspluggen og fyll på til det er fullt/renner over - Uten å skru til påfyllingsplugg, tilt motor ned. - La overskuddet renne av og trekk til påfyllingspluggen. Sitér dette innlegget Link to post
johnson_90 Svart 30.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.April.2010 høres fornuftig ut. takk skal du ha. Sitér dette innlegget Link to post
johnson_90 Svart 6.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Mai.2010 hvilken type olje skal jeg evt bruke. spesifikasjoner ? Sitér dette innlegget Link to post
Anoden Svart 9.Mai.2010 Del på Facebook Svart 9.Mai.2010 Alle typer ATF dextron II/III oljer vil jeg tro. Står beskrevet i din suzuki manual. Sitér dette innlegget Reling: Kanten på båten; den siste kontakten man har med båten før man ramler over bord. Link to post
motor Svart 9.Mai.2010 Del på Facebook Svart 9.Mai.2010 Send meg mail så kan jeg maile deg fra verkstedhåndboken til 150 hkèr. Sitér dette innlegget Link to post
ibizafan Svart 9.Mai.2010 Del på Facebook Svart 9.Mai.2010 de er nok tært hull! har hatt samme problem selv ta ei leddning fra den lille sinken ned til den store. delen koster 10-12000 tusen for fortiltmotoren. lekasjen er som regel rundt en skru i øverkant på tiltmotoren inn mot motoropphenget. husker ikke vilken side. påfyllingen er mitt på tilmotoren. jeg tror den er rød. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.