Allan E Startet 17.August.2004 Link til dette innlegget Startet 17.August.2004 Er det noen som kan hjelpe med en kopi av monteringsbeskrivelsen for Martec ferskvannskjøling sett til Volvo Penta 2002 så hadde det vært kjempefint. Har vært i kontakt med martec.se men har ikke fått noe svar derifra. Sitér dette innlegget Link to post
Eos Svart 17.August.2004 Link til dette innlegget Svart 17.August.2004 Hei. Prøv www.martec.se. Jeg fant monteringsbeskrivelse til min kjøling der. Paul Egil Sitér dette innlegget Link to post
Krapyl Svart 17.August.2004 Link til dette innlegget Svart 17.August.2004 Og ikke vil du få noe svar fra Martec heller. De har to standardresponser: - Det er feil på motoren din. - Kontakt en som vet hva han driver med. Et lite tips: Bytt ut slangenipplene på ferskvannsfilteret før du monterer. Disse er av særdeles slett kvalitet og nesten umulig å få tett. Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Allan E Svart 17.August.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.August.2004 Du kan köpa en installationshandbok för 397:- inkl moms. Vill du beställa en sådan? Ang. betalning. Alt. 1 Du kan välja på att uppge ett kortnummer inkl giltighetstid till oss. Vi lägger enbart på den verkliga portokostnaden och debiterar kortet och sänder handboken som ett vanligt brev. Alt. 2 är att vi sänder på postoppkrav till dig. Detta blir ca 100-150 kr dyrare än det första alternativet beroende på norska Posten. Hur vill du betala? Med vänlig hälsning Dette var svaret jeg fikk fra drevia, men hva er forskjellen på en installasjonshåndbok og en monteringsbeskrivelse? Jeg har kjøleren og trenger de andre delene, men vil være sikker på å få med alt. Sitér dette innlegget Link to post
Krapyl Svart 17.August.2004 Link til dette innlegget Svart 17.August.2004 Har du varmeveksleren, trenger du en ekspansjonstank, som du finner hos nærmeste høgger, ferskvannsfilter, slanger og slangeklemmer. Det er ganske enkelt å montere. Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Allan E Svart 17.August.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.August.2004 Har veksleren og tanken mangler sirkulasjonspumpe og slanger. Men er det noen plasser det skal gjøres spesielle ting for å true vannet i en eller annen retning. Plugger eller andre ting. Sitér dette innlegget Link to post
terron Svart 17.August.2004 Link til dette innlegget Svart 17.August.2004 Har du forsøkt følgende: JOHNSON PUMP A/S Postboks 3765 Gamlebyen, 0135 Oslo Telefon: 22 67 83 30 Telefax: 22 67 33 75 Sitér dette innlegget Link to post
Eos Svart 17.August.2004 Link til dette innlegget Svart 17.August.2004 Prøv å kontakte den norske agenten til Martec; Leif H. Strøm AS http://www.stroem.no/index_ie.htm Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 17.August.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.August.2004 Var i kontakt med Strøm og traff en kjempehygglig kar som sa at den kunne de kopiere til meg for så å sende den i posten. Ekstraservice!! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.