NOR15186 Startet 27.April.2010 Del på Facebook Startet 27.April.2010 Jeg har en Yanmar 2QM15 med kbw10 gear. Det tar ofte litt tid å få motoren i gear fremover og jeg har lest at det kan være nødvendig å bytte lameller i gearet for å løse problemet. Bakover går fint. Har noen erfaring med hvor mye jobb det er å bytte lameller, evnt. om det er nødvendig med mye spesialverktøy? Vurderer å gjøre det før sesongen eller ha det i bakhånd som vinterprosjekt. Kajla Sitér dette innlegget Link to post
4play Svart 28.April.2010 Del på Facebook Svart 28.April.2010 Ikke noe spesialverkøy, men du trenger en trebeint avdrager og en liten presse. Jeg ville også byttet trøsteskiver samtidig, dette kan også være en årsak til sen innkobling. Har du girkassen på benken tar det ca 4-5 timer med demontering, rengjøring og sammensetting, viktig att du ikke blander delene. Sitér dette innlegget Link to post
m/s lene-christin Svart 8.Mai.2010 Del på Facebook Svart 8.Mai.2010 har byttet lammeler nylig på kbw 20. stort sett samme gear som kbw 10. du trenger bare en stor tersj med 3 klør. Sitér dette innlegget Link to post
A.Chr Svart 13.August.2013 Del på Facebook Svart 13.August.2013 noen som vet pris på disse lammellene? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.