Tom Rør Startet 27.April.2010 Link til dette innlegget Startet 27.April.2010 Da jeg vasket i motorrommet i dag, så jeg at det dryppet fra propellakslingene.Jeg så ikke noe fettpresse eller lignende, men bare noen muttere som kunne strammes, med settmuttere utapå.Er det noen her som vet hvordan man får stoppet dette, og evt. momentet som disse mutterene skal dras til? Sitér dette innlegget Link to post
Dreamer Svart 27.April.2010 Link til dette innlegget Svart 27.April.2010 Det ser ut til at du har hylse med talgpakning. Den skal lekke noen dråper pr minutt under fart (se instruksjonsboken). Mutrene trekker du forsiktig til under fart til du har riktig antall dråper pr minutt. Er det ikke mer gjenger å gå på, legger du bare inn en ekstra talgpakning. Lykke til! Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 27.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.April.2010 Ok, da får jeg lese litt.Tipper alt er skikkelig dokumentert, da alt annet ombord er det.Må vel krype nedi der under fart da! Sitér dette innlegget Link to post
Dreamer Svart 27.April.2010 Link til dette innlegget Svart 27.April.2010 Er du heldig, oppgir instruksjonsboken antall dråper ved stopp .. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.