Homlungen Startet 27.April.2010 Link til dette innlegget Startet 27.April.2010 Er det noen her som vet hvor jeg kan få kjøpt strømkontakt til Yamaha 20hk 1993 model. Gjerne en billig uorginal plugg. Jeg vet at det er vekselstrøm. Skal kun koble til en lanterne. Sitér dette innlegget Mvh Henning med båtførerbevis og short range certificate (SRC/VHF) Link to post
Hobby 430 Sport Svart 27.April.2010 Link til dette innlegget Svart 27.April.2010 Hvis du vet de er vekselstrøm så greie du ikkje å drive ei lantarne!! kommer til og sprenge pæra før du kommer i plan!! Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
Homlungen Svart 27.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.April.2010 Det er ikke vekselstrømmen som knekker pæren, for da hadde alle pærene i huset ditt gått i stykker. Det kan være spenningsnivået. Da kan jeg bruke en 24V pære. Vet du noe om pluggen så svar. Jeg er svakstømstekniker og trenger ikke opplæring. Takk. Sitér dette innlegget Mvh Henning med båtførerbevis og short range certificate (SRC/VHF) Link to post
Homlungen Svart 27.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.April.2010 (redigert) Skriv gjerne en link Redigert 27.April.2010 av Nidelv26 (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh Henning med båtførerbevis og short range certificate (SRC/VHF) Link to post
norflyer Svart 27.April.2010 Link til dette innlegget Svart 27.April.2010 Minnes av vi pleide å bruke vanlige flatstift kabelsko til dette i sin tid. med 24 volts pære funger det helt supert. Sitér dette innlegget Link to post
Homlungen Svart 27.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.April.2010 Tenkte på det, men trur at vibrasjoner og vann ikke får dette til å vare lenge. Har du god erfaring med denne løsningen? Sitér dette innlegget Mvh Henning med båtførerbevis og short range certificate (SRC/VHF) Link to post