Per Kristian Startet 28.April.2010 Link til dette innlegget Startet 28.April.2010 (redigert) Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette? Har søkt rundt på nett og hos på sidene til Yamaha. Noen som har erfaring med denne motoren? Tenker da på possitive ting, samt hva jeg skal passe på (svakheter) for at den skal holde seg i topp stand. Har ikke selv erfaring med denne motoren, da den kom med på en båt jeg akkurat har kjøpt. På forhånd takk for hjelpen Mvh PK Redigert 28.April.2010 av Per Kristian (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 28.April.2010 Link til dette innlegget Svart 28.April.2010 Prøv denne link. Sitér dette innlegget Link to post
Per Kristian Svart 4.Mai.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2010 Fant ikke noe serlig på denne linken. Fant et deleoppsett, men ikke helt det jeg så etter. Sitér dette innlegget Link to post
Double Weber Svart 4.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2010 Det er noen fine tredjeparts manualer der ute. "Seloc" har og "Clymer" har. HER selger de Clymer manualer. Og HER får du Seloc. Sitér dette innlegget Lykkelig Dracoeier ^_^ Link to post
Per Kristian Svart 6.Mai.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2010 Takk! Tar en titt på disse. Ser ut som et godt alternativ. PK Sitér dette innlegget Link to post
Four Seasons Svart 7.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2010 Vet ikke om det er denne du ser etter, men prøv denne linken: http://www.yamahaownershandbook.com.au/lib...4C-28199-34.pdf Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.