Thor-Egil Startet 28.April.2010 Link til dette innlegget Startet 28.April.2010 Hei, Finnes det noe middel som egner seg for å hindre groing på motorfester etc på en utenbordsmotor? Bruker vanlig bunnstoff på selve båten, men vet ikke om dette egner seg på de delene av motorfeste som blir liggende under vann? Sitér dette innlegget Link to post
ibizafan Svart 28.April.2010 Link til dette innlegget Svart 28.April.2010 nei da må du bruke bunnstoff for aluminium. jeg bruker ingen ting. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
ibizafan Svart 28.April.2010 Link til dette innlegget Svart 28.April.2010 nei da må du bruke bunnstoff for aluminium. jeg bruker ingen ting. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
espedal Svart 28.April.2010 Link til dette innlegget Svart 28.April.2010 Jeg opplevde at det var nok blåskjell til et par bordsetninger på motorfestet til min Yamaha F100 da jeg tok båten på land i fjord høst. Før sjøsetting i år har jeg forsøkt Prop Clear fra Hempel. Dette er trasparent bunnsmøring på sprayboks for drev og lignende. Spent på å se hvordan dette fungerer utover sesongen. Kostet kr 269,- for en 500 ml sprayboks på Mekk. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.