jensemann2 Startet 28.April.2010 Link til dette innlegget Startet 28.April.2010 Da jeg spylte båten under idag med Nilfisk 160 bar m/turbodyse spratt det av små skall av gelcoaten noen steder (5mm i diameter ca) der man ser rett inn på laminatet. Var jeg for nære med spyleren, eller er båten råtten? hva gjør jeg med dette? (ca 20-30 hull totalt) Sparkle igjen, eller bare male over med 2-komp? Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 28.April.2010 Link til dette innlegget Svart 28.April.2010 iaffal ikkje dårlig kvalitet på spyleren Det er nok grunn til å sjekke båten grundig slik at du kan planlegge utbedring seinere i tilfelle plastpest. I denne omgang er det vel bare å legge i litt sparkel å stoffe på nytt. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Ingar Svart 28.April.2010 Link til dette innlegget Svart 28.April.2010 Vil si dette er ganske normalt, er derfor båter får plastpest, små luftlommer mellom gelcoat og laminat. Treffer man en slik med en rotodyse knuser gelcoaten. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.