Jump to content

Båtfrakt Stavanger-Bodø,event Harstad

jili

Recommended Posts

Husker jeg sjekket priser på forskjellige transport muligheter da gamle båten gikk fra Stavanger til hammerfest.

Det ente med at kjøper kjente en i et lite lokal rederi som kom og tok den med.

Det vi fant ut den gang var at EWOS båtene (mener de heter det) som går med for for bla Fiskå mølle kunne ta de med for en anstendig sum penger.

Norlines og det andre skulle ha en arm, samboer + et hav med penger for turen...

Norlines og det andre skulle ha en arm, samboer + et hav med penger for turen...

Da har du sikkert en fin samboer! :giggle:

Jeg har utsikt til NORLINES terminalen i Bergen, fra kontoret. Ser til stadighet at de har båter på dekk. Det er jo mulig du kan få en bra pris, om de kan ta den med en dag de har god kapasitet (m.e.o være litt fleksibel) Men det er ikke så lett når en venter på ny båt!

Redigert av Junke (see edit history)

Fikk tilbud på henting av en båt fra en deliveryskipper , legger ut noen tall for å estimere et eksempel jeg tror kan være nogenlunde korrekt

Reise til båt pr person: ? kommer an på om skipperen og mannskap (1-2) må reise langt men regn en tusenlapp pr person.

Flyreise hjem igjen fra Tromsø ca 2500.- pr person

Pris pr døgn under delivery 2500.-

Proviant + mat underveis 5000 (var beregnet på 3personer 8-10dager, dette er nok noe lavere på en Stavanger-Tromsøtur

Dieselkostnad ?

havnepenger 1000

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...