Bayer Startet 28.April.2010 Link til dette innlegget Startet 28.April.2010 Har en lekkasje inn i midtkabin babord i fenderlist høyde, og styrbord foran fremste vindu samme høyde i min Bayliner 275, tror må komme inn bak fenderlisten gjennom noen skruer eller naggler. Noen som har vært utfor samme problem? evt. tips til letteste måten å få tettet lekkasjene på?? Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 28.April.2010 Link til dette innlegget Svart 28.April.2010 Jeg hadde akkurat samme problem på min 275, som jeg solgte i vinter.Du må dra av plasten på fenderlista bakfra, for deretter å skru av den brede lista som er inne i stikkabinen. Skruene sitter i midten av lista under den lista du har dratt løs.Mål bare avstander så det blir rette skruer du skrur ut.Vannet kommer langs lista, og følger skruene inn bak denne lista, og ned i rommet til sengetøy etc.Båten min fikk testet seg i sommerferien, da det regnet 100mm.på en dag. Brukte trans7 som tettemiddel.Tett som f.... Lykke til Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.