Homlungen Startet 28.April.2010 Link til dette innlegget Startet 28.April.2010 Her kan du se hvor f.eks Color Line er akuratt nå. Det er info om kurs og hastighet i nåtid. En artig side som jeg ville dele med dere Båttrafikk i Oslofjorden Sitér dette innlegget Mvh Henning med båtførerbevis og short range certificate (SRC/VHF) Link to post
BlueMoonBP Svart 28.April.2010 Link til dette innlegget Svart 28.April.2010 Og klikk på fartøyene i indre Oslofjord og se hvem som leverer informasjonen. Sitér dette innlegget Link to post
Homlungen Svart 28.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.April.2010 Jeg ser 12 båter der. Hva heter din? Sitér dette innlegget Mvh Henning med båtførerbevis og short range certificate (SRC/VHF) Link to post
ohm Svart 28.April.2010 Link til dette innlegget Svart 28.April.2010 http://marinetraffic.com/ais/# Sitér dette innlegget Link to post
mhemil Svart 28.April.2010 Link til dette innlegget Svart 28.April.2010 Jo takk. Hvis du søker her på forumet vil du finne flere tråder som omhandler AIS. Sitér dette innlegget Link to post
bjorngb Svart 28.April.2010 Link til dette innlegget Svart 28.April.2010 Jeg er overasket at det er så få fartøy der. Hadde trodd det skulle vært travlere - kanskje aktiviteten tar deg opp på dagtid Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.