toholthe Startet 28.April.2010 Link til dette innlegget Startet 28.April.2010 Jeg skal feste to bagger for å ha falltampene i med sugekopp. Bag ala denne: http://www.flak.no/index.php?expand=11&...mp;ProdNo=31601 Noen forslag til hvor jeg kan kjøpe egnede sugekopper? T Sitér dette innlegget Link to post
blueline Svart 29.April.2010 Link til dette innlegget Svart 29.April.2010 Sugekopper har en tendens til å falle ned er min erfaring. Det jeg har gjort med stort hell både på bad og i båt er å lime fast beslag/fester med sikaflex. Det kanhende du må fixere belsaget med tape mens sixaen herder men det sitter som fy. Når du skal fjerne beslaget er det bare å bruke en tapetkniv og pille bort restene for det er vel for slippe å borre/lage merker at du vil bruke sugekopp. Sitér dette innlegget Link to post
toholthe Svart 29.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.April.2010 Ja, det er riktig. Jeg ønsker ikke borre der. Hva slags beslag har du brukt? Tenkte også på å feste det med borrelåstape som kanskje vil funke. T Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.