fs Startet 17.August.2004 Link til dette innlegget Startet 17.August.2004 Hei. Mitt flagg med ditto mahognystang ristet av en eller annen plass mellom Rakke og Koster i slutten av Juli. Tror ikke at noen som ev. har funnet denne drivende leser dette, men det er vel muligens verdt et forsøk? Havet er stort, men verden er liten, eller noe slikt.... Er det noen som har stiftet nærkontakt med nevnte flagg, vil jeg gjerne ha det tilbake. I såfall vil det vanke finnerlønn..... hilsen optimisten. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 17.August.2004 Link til dette innlegget Svart 17.August.2004 Fant ei flaggstang med flagg syd for Tjøme i sommer. Kan det stemme at stanga er litt lang? Litt lengre enn det som brukes feks på en 25 foter? Sitér dette innlegget Link to post
kristian Svart 18.August.2004 Link til dette innlegget Svart 18.August.2004 He, he, skal godt gjøres å finne slikt, har selv mistet 2 sett i sommer, og prøvde å søke etter det ene, da det bare var snakk om minutter fra jeg så det siste gang. Ikke mulig for meg å finn igjen. Så jeg savner 2 flagg og stenger utenfor Kristiansand. Sitér dette innlegget Link to post
GeirFrode Svart 18.August.2004 Link til dette innlegget Svart 18.August.2004 Sakset fra Reiseradioens funnet-liste: "Et norsk båtflagg med brun stang ble funnet flytende i Glommas utløp ved Kjøksund, lørdag 7. august." Listen finnes her: http://www.nrk.no/programmer/radio/reisera...en/3942975.html Sitér dette innlegget Link to post
Brutus Svart 18.August.2004 Link til dette innlegget Svart 18.August.2004 Øhhh... Er det ikke bare å ta en gjengebrotsj lage et hull til en øreskrue som låser fast flagget i stangfestet, så slipper man hele problemet... Nå bruker ikke jeg flagg da... :flag: Sitér dette innlegget Link to post
kristian Svart 18.August.2004 Link til dette innlegget Svart 18.August.2004 Problemet er at jeg har nedfelt feste, ingen kant som stikker opp til å gjenge i. Og vinklen er relativt skrå bakover, så med noen luftige svev så er flagget borte. Sitér dette innlegget Link to post
Herman Svart 18.August.2004 Link til dette innlegget Svart 18.August.2004 Problemet er at jeg har nedfelt feste, ingen kant som stikker opp til å gjenge i. Og vinklen er relativt skrå bakover, så med noen luftige svev så er flagget borte.Hva med å montereet lite øye på flaggstangen. I dette fester du et tau som du gjør fast i båten. Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
henboe Svart 18.August.2004 Link til dette innlegget Svart 18.August.2004 Hva med å montereet lite øye på flaggstangen. I dette fester du et tau som du gjør fast i båten. Hva med å droppe hele flaggingen? Sitér dette innlegget Link to post
Herman Svart 18.August.2004 Link til dette innlegget Svart 18.August.2004 Hva med å droppe hele flaggingen? Ehhh? Var det det vi diskuterte nå? Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Slagskibet Svart 19.August.2004 Link til dette innlegget Svart 19.August.2004 Neida. Men som en kjenning av meg sier: Everything you write will be misqouted and used against you. Sitér dette innlegget Link to post
Kjelli Svart 19.August.2004 Link til dette innlegget Svart 19.August.2004 Problemet er at jeg har nedfelt feste, ingen kant som stikker opp til å gjenge i. Og vinklen er relativt skrå bakover, så med noen luftige svev så er flagget borte. Har "vulktape" rund flaggstangen, da blir den treg å få opp og ned, da skal der en del til for at en skal miste det. mvh Kjelli Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.