Jump to content

Flagg og stang mistet Oslofjorden

fs

Recommended Posts

Hei.

Mitt flagg med ditto mahognystang ristet av en eller annen plass mellom Rakke og Koster i slutten av Juli.

Tror ikke at noen som ev. har funnet denne drivende leser dette, men det er vel muligens verdt et forsøk? Havet er stort, men verden er liten, eller noe slikt....

Er det noen som har stiftet nærkontakt med nevnte flagg, vil jeg gjerne ha det tilbake. I såfall vil det vanke finnerlønn.....

hilsen optimisten.

He, he, :cheers: skal godt gjøres å finne slikt, har selv mistet 2 sett i sommer, og prøvde å søke etter det ene, da det bare var snakk om minutter fra jeg så det siste gang. Ikke mulig for meg å finn igjen. Så jeg savner 2 flagg og stenger utenfor Kristiansand.

Problemet er at jeg har nedfelt feste, ingen kant som stikker opp til å gjenge i. Og vinklen er relativt skrå bakover, så med noen luftige svev så er flagget borte.

Hva med å montereet lite øye på flaggstangen. I dette fester du et tau som du gjør fast i båten.  

All I ask is a tall ship and a star to steer her by

Problemet er at jeg har nedfelt feste, ingen kant som stikker opp til å gjenge i. Og vinklen er relativt skrå bakover, så med noen luftige svev så er flagget borte.

Har "vulktape" rund flaggstangen, da blir den treg å få opp og ned, da skal der en del til for at en skal miste det.

mvh

Kjelli

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...