Polarn Startet 29.April.2010 Del på Facebook Startet 29.April.2010 (redigert) Lurer på hvordan jeg får av den flensen eller konen eller hva det nå heter fra et MS3B gear. Jeg har byttet gear og der passer den flensen rett på akesel, men var noe kortere en den på bildene. Jeg må bytte over grunnet at akselen ble såppas mye kortere at jeg har bare har 1,5 cm å gå på før propellen tar borti cutlesslageret. Ser det sitter en mutter på innsiden, er det bare å skru den av for så å bruke en avdrager til å dra det rett av? Redigert 29.April.2010 av Polarn (see edit history) Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Bartesam Svart 29.April.2010 Del på Facebook Svart 29.April.2010 Skrur du av sentermutteren og fjerner skiva under, så ser du nok hvordan terrenget er. Sannsynligvis er det en kile der tenker jeg. Mulig den sitter på kon eller pasning, så du må nok trekke den av Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
Polarn Svart 29.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.April.2010 Skrudde ut skruen nå , finner ikke noe kile der men dette Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Bartesam Svart 29.April.2010 Del på Facebook Svart 29.April.2010 Splein her.....bare trekk den ut....hender noen ganger at den sitter i loctite. Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
Sjeldenutpå Svart 29.April.2010 Del på Facebook Svart 29.April.2010 er flens på propellaksel skrudd rett i den dingsen vi ser der med de fire hulla i? Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Bartesam Svart 29.April.2010 Del på Facebook Svart 29.April.2010 Jepp, akselflensen er skrudd rett i den koblingen der med fire skruer. Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
Polarn Svart 29.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.April.2010 Det du ser sitter på gearet. Som sagt usikker på hva man kaller den. Skal forøke med en avdrager i morgen. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Bartesam Svart 29.April.2010 Del på Facebook Svart 29.April.2010 Mulig det bare går an å trekke den av med håndmakt Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
Polarn Svart 29.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.April.2010 (redigert) Det går ikke, prøvde. Skal fortsette å ta bilder så kan det bli en DIY tråd for de som lurer senere. Redigert 29.April.2010 av Polarn (see edit history) Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.