vassb81 Startet 30.April.2010 Del på Facebook Startet 30.April.2010 Da peileskruen ikke vil sammarbeide, og jeg ikke vil utsette båtlivet noe mer, går jeg heller til det skritt å kjøper nytt gir. Problemet er bare at jeg ikke aner hvilket gir som passer. Ser for meg at jeg skal kjøpe et brukt gir, men må finne et først. Det jeg vet er at det står et hydraulisk Hurth gir i nå. Men er usikker på hvilket Hurth gir. Sitér dette innlegget Link to post
4play Svart 1.Mai.2010 Del på Facebook Svart 1.Mai.2010 Ta ett bilde av det, så vil du få hjelp. Sitér dette innlegget Link to post
vassb81 Svart 1.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mai.2010 Sitér dette innlegget Link to post
sjøman Svart 1.Mai.2010 Del på Facebook Svart 1.Mai.2010 Jeg har et Hurth 150 gir liggende i garasje,kan du bruke det så er det bare og komme og hente det. for en Sitér dette innlegget Link to post
vassb81 Svart 1.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mai.2010 Det er det at jeg aner ikke hvilket gir som passer til denne motoren. Tror nok det er flere typer.. Passer det kan vi vel bytte i en Garmin 72 som jeg ikke har bruk for. Sitér dette innlegget Link to post
sjøman Svart 1.Mai.2010 Del på Facebook Svart 1.Mai.2010 Jeg vet heller ikke vilken motor giret passer på,men det er verdt å prøve,ellers kan du kanskje bruke deler av det.Vi bor jo ikke så langt unna hverandre . Sitér dette innlegget Link to post
4play Svart 1.Mai.2010 Del på Facebook Svart 1.Mai.2010 Giret ditt er ett mekanisk gir, ikke hydraulisk. Hvor mange hk har du i motoren, og max turtall? Det ser ut som ett HBW 250 gir for meg. Beste er om du demonterer giret fra motoren. Har du 26 tenners splines på inngående aksel er det garantert ett 250 gir. Er det 13 splines kan det väre ett 150 gir. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.