myrisa Startet 1.Mai.2010 Link til dette innlegget Startet 1.Mai.2010 Hei, jeg ønsker å fikse fenderlisten i bauen på en tresfjord 28, men har ikke lyst til å skifte hele lista da den ellers ser grei ut. Er det noen som har noen tips på om det finnes noen alternativer til å skifte lista. Jeg har lagt ved bilde slik at dere kan se hvordan det ser ut. På forhånd takk. Sitér dette innlegget Link to post
jada Svart 1.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2010 (redigert) Det var litt vanskelig å se nøyaktig omfanget av skaden på fenderlista. Men jeg hadde også en skade på fenderlista på båten. Det var en flenge på tre-fire cm. Jeg skar bort det som stakk ut, og fylte hullet / skaden med sort Tech 7 og jevnet det til. Noe sika- liknende "guffe". Sannsynligvis hadde det gått greit med sikaflex også. Holder fint på 3. året nå. Skaden en nesten ikke synlig. Redigert 1.Mai.2010 av jada (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.