Ask Svart 2.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2010 Hei Eg har berre dårlege erfaringar med bølgepumper, men har ikkje prøvd den i innlegget ovanfor. Legg merke til at reklamen seier at den pumpar INNTIL 2500 liter per døgn. Produsenten garanterar såleis at den ikkje pumpar meir enn det. Det burde vore garantert at den pumpa MINST eit visst antal liter vatn ved ei gitt bølgehøgda. Dersom du vel å kjøpa eit slikt produkt så lønnar det seg å festa den midt på fortøyningstauet, dersom du har båten i bås. Då får du hjelp av vinden òg. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Sturee Svart 2.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2010 hvis jeg setter elektrisk lensepumpe i båten og kobler den til motoren(starter for å lense) ha trenger jeg av kabler, evt feste på motoren til uttak? dette er en mariner viking 10 hk Sitér dette innlegget Link to post
Hantoo24 Svart 2.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2010 Du kan ikke koble lensepumpen direkte på motoren om du ikke har et batteri i mellom. Sitér dette innlegget Link to post
Sturee Svart 3.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2010 nei, fant ut av det. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.