Skipsreder'n Startet 1.Mai.2010 Link til dette innlegget Startet 1.Mai.2010 Da jeg skulle bytte olje på drevet i går så oppdaget jeg vann i den gamle oljen.Det er ikke snakk om mye,men litt så nå vurderer jeg om jeg skal la det gå for denne sesongen og få det pakket om i vinter eller pakke om nå. Noen som vet ca. pris på å få gjort dette på verksted? Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 1.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2010 litt majonesolje får man tåle Sitér dette innlegget Link to post
Skipsreder'n Svart 1.Mai.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2010 litt majonesolje får man tåle Hehe,ja det går vel bra for denne sesongen for det var ikke mye,men må jo få fikset det etterhvert.Sikkert ikke vanskelig å gjøre dette selv,men ettersom jeg kjøpte båten i fjor så syns jeg det er greit at noen som har greie på det de driver med tar en titt oppi der. Sitér dette innlegget Link to post
68 GT Svart 1.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2010 Holder som regel med å skifte pakn rundt tappe/fylle og lufte skruer. Men vedvarer innsiget bør man jo vurdere en trykktest for å lokalisere lekk. Pris? Ja................. Kan bli mellom 1 og 25 lapper. Mulig det oppdages slitasje eller gravrust da kan det fort bli dyrt. Du får gjøre som alle andre....... -kjør på grunn og la forsikringa ta kostnaden slik at vi får en premieøkning alle mann Sitér dette innlegget Ekte mannfolk bruker lastebildekk som fendere........ Link to post
Skipsreder'n Svart 1.Mai.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2010 Holder som regel med å skifte pakn rundt tappe/fylle og lufte skruer. Men vedvarer innsiget bør man jo vurdere en trykktest for å lokalisere lekk.Pris? Ja................. Kan bli mellom 1 og 25 lapper. Mulig det oppdages slitasje eller gravrust da kan det fort bli dyrt. Du får gjøre som alle andre....... -kjør på grunn og la forsikringa ta kostnaden slik at vi får en premieøkning alle mann Det er vel det som er planen,å kjøpe nye tappe/lufte skruer og nye pakninger og gjøre godt rent på pakkeflatene Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 1.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2010 Ja men det begrenser seg til hvor mye det er vits å koste på om det går i dass etterhvert. Man overhaler ikkje for 25 tusen når man får kjøpt splitter nytt underhus for 13 tusen Sitér dette innlegget Link to post
Skipsreder'n Svart 1.Mai.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2010 Ja men det begrenser seg til hvor mye det er vits å koste på om det går i dass etterhvert. Man overhaler ikkje for 25 tusen når man får kjøpt splitter nytt underhus for 13 tusen Det er klart,har ingen planer om å koste på enorme summer på drevet.Tror ikke det er nødvendig heller.Det virker tight og fint og har ingen ulyder.Det eneste jeg kan "klage" på er altså litt vann i olja.Har du link til noen som har underhus til den prisen? Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 1.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2010 (redigert) drev.se av merket SEI Redigert 1.Mai.2010 av Korsnes (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Skipsreder'n Svart 1.Mai.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2010 drev.se av merket SEI Konge!...takk for tips,da er det håp om det skulle gå "åt skogen" en vakker dag Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.