Jump to content

Vann i olje på Alpha One Gen.1

Skipsreder'n

Recommended Posts

litt majonesolje får man tåle

Hehe,ja det går vel bra for denne sesongen for det var ikke mye,men må jo få fikset det etterhvert.Sikkert ikke vanskelig å gjøre dette selv,men ettersom jeg kjøpte båten i fjor så syns jeg det er greit at noen som har greie på det de driver med tar en titt oppi der.

Holder som regel med å skifte pakn rundt tappe/fylle og lufte skruer. Men vedvarer innsiget bør man jo vurdere en trykktest for å lokalisere lekk.

Pris? Ja................. Kan bli mellom 1 og 25 lapper. Mulig det oppdages slitasje eller gravrust da kan det fort bli dyrt.

Du får gjøre som alle andre....... -kjør på grunn og la forsikringa ta kostnaden slik at vi får en premieøkning alle mann :cryin:

Ekte mannfolk bruker lastebildekk som fendere........

Holder som regel med å skifte pakn rundt tappe/fylle og lufte skruer. Men vedvarer innsiget bør man jo vurdere en trykktest for å lokalisere lekk.

Pris? Ja................. Kan bli mellom 1 og 25 lapper. Mulig det oppdages slitasje eller gravrust da kan det fort bli dyrt.

Du får gjøre som alle andre....... -kjør på grunn og la forsikringa ta kostnaden slik at vi får en premieøkning alle mann :cryin:

Det er vel det som er planen,å kjøpe nye tappe/lufte skruer og nye pakninger og gjøre godt rent på pakkeflatene :smiley:

Ja men det begrenser seg til hvor mye det er vits å koste på om det går i dass etterhvert. Man overhaler ikkje for 25 tusen når man får kjøpt splitter nytt underhus for 13 tusen

Det er klart,har ingen planer om å koste på enorme summer på drevet.Tror ikke det er nødvendig heller.Det virker tight og fint og har ingen ulyder.Det eneste jeg kan "klage" på er altså litt vann i olja.Har du link til noen som har underhus til den prisen?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...