Mjösseiler Startet 1.Mai.2010 Del på Facebook Startet 1.Mai.2010 Hei! I Vinter kjøpte jeg(Mats 15 år) meg snekke, en fjord 20. Også kalt herwa og scand 20. Jeg og faren min har totalrenovert båten i vinter/vår, og nå er den snart klar for en sesong på Mjøsa! Jeg er veldig forbøyd, og legger ved noen bilder av resultatet, og håper på noen tilbakemeldinger, og hvis noen kjenner til båten, noen tips eller erfaringer om den, osv... Venter på ny kalesje fra alf hansen, og putene er snart nytrekte! gleder meg til en ny sesong med ny båt! MVH MATS Sitér dette innlegget Skilsö 23 og bukh dv36. Mjøsa Link to post
Mjösseiler Svart 1.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mai.2010 ..... Sitér dette innlegget Skilsö 23 og bukh dv36. Mjøsa Link to post
free Svart 1.Mai.2010 Del på Facebook Svart 1.Mai.2010 Dette var jo kjempeflott! her har du gjort skikkelig arbeid, gratulerer med flott snekke. Sitér dette innlegget Link to post
Mjösseiler Svart 1.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mai.2010 tusen takk! Sitér dette innlegget Skilsö 23 og bukh dv36. Mjøsa Link to post
Nightlife Svart 1.Mai.2010 Del på Facebook Svart 1.Mai.2010 Jeg har en slik! Knallbåt, man kan stappe den full av gode venner, et par pils og bare tøffe i vei. Den tar glatt åtte normalvektige og to overvektige voksne:) Fint stykke arbeid, nå får jeg dårlig samvittighet for standen min er i.. Sitér dette innlegget Link to post
DWC Svart 1.Mai.2010 Del på Facebook Svart 1.Mai.2010 Hei Mats Her har du og far din gjort en kjempe jobb, får bare håpe værgudene er litt greie så vi får sjøsatt båtene våre snart. Jeg får se om jeg rekker en tur ned i morgen for å se på båten din. Hilsen Dag Sitér dette innlegget Link to post
Mjösseiler Svart 2.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Mai.2010 Hehe.. Tusen takk for tilbakemeldinger. Ja, gjør det Dag, tenkte jeg skulle begynne å rubbe overbygget i dag hvis været er bra. Sitér dette innlegget Skilsö 23 og bukh dv36. Mjøsa Link to post
Mjösseiler Svart 2.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Mai.2010 ja:) Sitér dette innlegget Skilsö 23 og bukh dv36. Mjøsa Link to post
andk Svart 2.Mai.2010 Del på Facebook Svart 2.Mai.2010 bra jobba..denne var fin..diesel eller bensin? Sitér dette innlegget Link to post
puddingen Svart 2.Mai.2010 Del på Facebook Svart 2.Mai.2010 Gratulerer! Et nogså uortodoks båtvalg for en 15 åring, men veeldig smart..! Denna drar du lett damer med! Flott jobb! Sitér dette innlegget Link to post
Mjösseiler Svart 3.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Mai.2010 hehehe;D Sitér dette innlegget Skilsö 23 og bukh dv36. Mjøsa Link to post
KOB Svart 3.Mai.2010 Del på Facebook Svart 3.Mai.2010 Kjempebra. Jeg er imponert. Og så flott at du om 15-åring bruker tid på dette. Det får du masse igjen for. Selv har jeg litt for mange tommeltotter... Men gleden med å ha og være i båt har vi alle. Stor eller liten, gammel eller ny. Lykke til Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
Mjösseiler Svart 3.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Mai.2010 Tusen takk, ja jeg storkoser meg på Mjøsa, og dette er første året med båt m/ mulighet for overnatting. Dette blir spennende:) Sitér dette innlegget Skilsö 23 og bukh dv36. Mjøsa Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.