La Còmoda Startet 1.Mai.2010 Link til dette innlegget Startet 1.Mai.2010 Ny båtsesong er igang, og i år er det et håp om å komme utpå. det eg ser mest frem til er vel å kunne komandere sånn som de ramsalte skipperne. du vet når man er 10 meter fra land og kjerringen står foran på baugen for å ta imot, så kommer ordren HOPP KJERRING, HOPP FOR FAN. Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 2.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2010 Hmmm...velkommen til forumet, forresten! Jeg ville ikke snakke slik til rederinnen - det fungerer nok bedre med samarbeid, enn kjeft...også så liker ikke fruene våre å bli dummet ut, vet du (i tillegg blir du ikke akkurat "sett opp til" i havnen når du gauler slik). Det er nå min mening! Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
"Mathilde" Svart 2.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2010 (redigert) He he.. Er nok mange år siden det var nødvendig med kommandoer. Alt foregår automatisk nå for tiden og jeg er rent bortskjemt. Merket det tydelig i fjor da jeg var ute på guttetur. Manglende kommandoer medførte tidvis kaos med tau, fortøyning og mye annet. Det var da jeg skjønte hvor godt det er å ha rederinnen på dekk ( Og jeg som trodde gutta var båtvant!?) Forøvrig..: onsdag er båtsesongen i gang for min del også Redigert 2.Mai.2010 av "Mathilde" (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
La Còmoda Svart 3.Mai.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2010 det var nå helst ment som en dårlig spøk, da. Og uansett forteller det vel mer om skipperen enn om kjerringen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.