Ops... Startet 18.August.2004 Del på Facebook Startet 18.August.2004 Hei! Klarer ikke å logge meg på båtmagasinets båtplass. Er det flere som har problemet eller er det min pc som er kranglete i dag?? Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 18.August.2004 Del på Facebook Svart 18.August.2004 Jepp......... Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Ops... Svart 18.August.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.August.2004 Jepp......... Til hva? Sitér dette innlegget Link to post
Gerhard Svart 18.August.2004 Del på Facebook Svart 18.August.2004 Var innom der for 2-3 timer siden. Det gikk utrolig tregt, men sidene kom frem til slutt..... Ser ut til at det er like tregt ennå. Gerhard Sitér dette innlegget Link to post
Ops... Svart 18.August.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.August.2004 Takker så meget Gerhard. Innstallerte en oppdatering til Explorer og problemet kom etter det trodde jeg. Men da er alt i skjønneste orden. Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 18.August.2004 Del på Facebook Svart 18.August.2004 Til hva? Jepp. den er nede, men savner den ikke noe særligt.. Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
unknownuser Svart 18.August.2004 Del på Facebook Svart 18.August.2004 Klarer ikke å logge meg på båtmagasinets båtplass. So ? (var det ikke et bud en gang, du skal bare ha en....) mvh harBayliner Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.